Rutină superioară de pierdere a grăsimilor, Rutina de pierdere de grăsime 6 săptămâni. Cum să pierzi grăsimea din burtă în 2 săptămâni | fro


Avertizări Pierderea de grăsime din jumătatea superioară a corpului are câteva abordări diferite. Va trebui să faceți cardio pentru a arde grăsimile. Antrenează-ți pieptul, brațele și spatele pentru a-ți tonifica mușchii și a scăpa de grăsimea enervantă din spate.

Și mănâncă sănătos, astfel încât eforturile tale la sală să nu fie risipite. A calca Metoda 1 din 4: Utilizarea cardio pentru arderea grăsimilor Mergeți la fugă dacă nu puteți merge la sală.

Alergatul rutină superioară de pierdere a grăsimilor un exercițiu cardio excelent dacă nu aveți acces la biciclete staționare sau mașini de canotaj, dar doriți totuși să vă antrenați bine. Încercați să alergați timp de 20 până la 30 de minute la rând, de trei ori pe săptămână. Nu contează cât de repede alergi, atâta timp cât alergi mai repede decât poți merge.

rutină superioară de pierdere a grăsimilor suplimentul pentru pierderea în greutate din plante

Alergatul este un antrenament cardio dur, deci dacă aveți probleme cu picioarele sau genunchii, ați putea dori să încercați altceva. Mergeți cu bicicleta pentru un antrenament mai puțin obositor. Ciclismul vă oferă același tip de antrenament ca alergatul, dar cu un impact mai mic asupra picioarelor. Puteți merge cu bicicleta pe o bicicletă de exerciții sau puteți merge la o plimbare cu bicicleta afară.

rutină superioară de pierdere a grăsimilor poate lipton și var arde burta grăsime

Încercați să pedalați de trei ori pe săptămână timp de 30 până la 45 de minute la un moment dat. Dacă descoperiți că mersul cu bicicleta este prea ușor, creșteți rezistența bicicletei sau a mașinii de ciclism. Înotați pentru a vă exercita întregul corp. Înotul antrenează cum să pierdeți grăsimile din talie din întregul corp și, de asemenea, arde multă grăsime.

Puteți face freestyle-ul standard sau puteți practica alte mișcări de înot - fluturele, sânul și spatele - pentru varietate. Cât de mult puteți înota la rând va depinde de starea generală de sănătate, dar începeți să înotați timp de 20 până la 30 de minute, trei zile pe săptămână. Mergeți la o plimbare pentru un antrenament cu impact redus. Mersul pe jos este un exercițiu cardio excelent dacă sunteți rănit sau nu aveți rezistența pentru un antrenament mai lung.

Faceți o plimbare de de minute de ori pe săptămână.

Rutina de pierdere de grăsime superioară

Puteți merge la o plimbare în aer liber, pe o bandă de alergat sau pe o pistă de alergare. Alegeți dintre antrenamentele cardio preferate pe săptămână. Ar trebui să faceți cardio de două până la trei ori pe săptămână timp de 20 până la 30 de minute pe zi.

Puteți face același cardio de fiecare dată sau îl puteți alterna în fiecare zi. De exemplu, dacă faceți cardio luni și miercuri, puteți merge la o plimbare în ambele zile sau puteți merge la o plimbare în ziua 1 și puteți merge la înot în ziua 2.

rutină superioară de pierdere a grăsimilor hill sprint pierdere în greutate

Metoda 2 din 4: Exercitați-vă pieptul și brațele Faceți bancul cu gantere pentru a vă exercita mușchii pieptului. Așezați-vă pe spate pe o bancă de antrenament sau pe o altă suprafață plană. Aduceți ganterele la piept, păstrându-le la lățimea umerilor, palmele îndreptate una spre cealaltă. Rotiți brațele astfel încât palmele să fie afară și antebrațul și brațul superior să fie la un unghi de 90 de grade. Expirați în timp ce vă strângeți mușchii pieptului pentru a împinge ganterele în sus.

Blocați-vă brațele când sunt drepte și respirați din nou.

rutină superioară de pierdere a grăsimilor lauren pierdere în greutate real housewives

Reduceți încet greutatea pe măsură ce inspirați. Faceți trei seturi de opt până la 10 repetări ale acestui exercițiu. Pentru a afla câtă greutate ar trebui să utilizați, determinați cea mai mare greutate pe care o puteți schimba într-o singură repriză. De exemplu, dacă cea mai mare greutate pe care o puteți schimba într-o singură repriză este de 5 kg, atunci ar trebui să utilizați gantere de 3 kg pentru seturile dvs.

Dacă începe să simtă că nu există rezistență la greutatea pe care o folosești, ia din nou testul cu cea mai mare greutate și reglează greutățile pe care le folosești. Faceți o apăsare pe umăr cu un braț pentru a vă dezvolta tricepsul.

Stați cu picioarele ușor mai mici decât lățimea umerilor. Țineți ganterele în lateral. Ridicați o bară astfel încât să fie la același nivel cu umărul, cu palma îndreptată înainte - aceasta este poziția dvs. Expirați și împingeți bara în sus, astfel încât brațul să fie complet extins. Așteptați o secundă și apoi coborâți din nou bara.

Pierderea de grăsime în partea superioară a corpului

Faceți opt până la 10 repetări, apoi schimbați brațele. Repetați trei seturi. Rând în poziție verticală pentru a vă sculpta spatele. Stați cu picioarele la lățimea umerilor. Țineți o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre coapse. Țineți spatele drept și brațele ușor îndoite. Ridicați ganterele spre umeri în timp ce expirați, ținându-le cât mai aproape posibil de părțile laterale.

Păstrați coatele deasupra antebrațelor în timp ce vă ridicați și aduceți ganterele cât mai aproape de bărbie. Țineți ganterele pentru o secundă și respirați pe măsură ce le coborâți încet.

Repetați acest lucru în trei seturi de 10 până la 12 repetări. Faceți o împingere înclinată. Stați în fața unei bănci sau a unei elevații. Așezați-vă mâinile pe rutină superioară de pierdere a grăsimilor sau pe platformă, cu mâinile puțin mai mult decât lățimea umerilor. Mutați-vă picioarele înapoi, astfel încât corpul dvs.

  • Cum se face o talie subțire - cele mai eficiente metode Cea mai bună rutină în greutate pentru a arde grăsime.
  • Cv- ul de scădere în greutate
  • Registrarme Reduslim, preț, funcționează, recenzii, opinii, forum, Italia Home Blog Reduslim, preț, funcționează, recenzii, opinii, forum, Italia Skip to content Reduslim, preț, funcționează, recenzii, opinii, forum, Italia Susținerea unui fizic corect hrănit, slim, sănătos și tonifiat poate fi eforturi pentru multe persoane.

Păstrați-vă corpul drept și coborâți-vă încet pe marginea platformei sau a băncii. Apoi împingeți corpul înapoi până când brațele sunt din nou drepte. Faceți trei seturi de 8 până la 15 repetări. Faceți extensii triceps. Așezați-vă pe spate pe o bancă de antrenament sau pe altă suprafață plană.

Ține ganterele în fața ta cu brațele la un unghi de 90 de grade față de bancă și corp.

  • Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală Rutina de pierdere de grăsime superioară Care este cea mai bună dietă de ardere a grăsimilor Pastile de dieta adipex de vanzare roz top 5 pastile dietetice noi arde grăsime în jurul genunchilor Cum să arzi grăsime în stomac și coapse diete sănătoase rapide piroza de ardere a grăsimilor.
  • Ce ajutor u pierde in greutate rapid
  • Dieta Keto pentru pierderea în greutate: 6 greșeli de evitat și 4 pași de făcut Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.

Ține-ți coatele ascunse cu palmele îndreptate unul către celălalt. Inspirați și mențineți brațele nemișcate și coborâți ganterele la urechi și îndoiți brațele la coate. Când ganterele ajung la urechi, strângeți tricepsul pentru a ridica ganterele înapoi în timp ce expirați.

  1. Du- te la slimmer rencezie
  2. Ceaiul de slăbire al lui iheb

Faceți trei seturi de șase până la opt repetări. Alegeți două sau trei dintre aceste exerciții pentru antrenament. Nu trebuie să faceți toate aceste exerciții.

Cea mai bună rutină în greutate pentru a arde grăsime - devilx.ro

În schimb, puteți opta pentru două sau trei în zilele în care lucrați pe piept și brațe. Metoda 3 din 4: Sculptați-vă mușchii spatelui Faceți chin-up-uri.

How to do Cardio for Fat Loss Pastile de dieta adipex de vanzare roz top 5 pastile dietetice noi arde grăsime în rutina de pierdere de grăsime superioară genunchilor Cum să arzi grăsime în stomac și coapse diete sănătoase rapide piroza de ardere a grăsimilor. Cel mai rutina de pierdere de grăsime superioară supliment de pierdere în greutate pentru femei cura de slabire 10 kg intr-o saptamana am slabit 10 kg. Diete care funcționează foarte bine pastile de dietă s diete ușoare pe care le puteți face acasă. Puteți arde un kilogram de grăsime într-o zi slim down de cynthia sass arde grasimi pure. Este phentramin-d un stimulant pastile pentru dieta anavar burtă trimmer-burtă centură arzător de grăsime și talie talie 8in.

Prindeți bara de bărbie cu palmele înainte și brațele puțin mai apropiate decât lățimea umerilor. Brațele ar trebui să fie complet extinse deasupra dvs. Expirați în timp ce vă ridicați corpul până când capul este la același nivel cu bara.

rutină superioară de pierdere a grăsimilor pierderea în greutate a pierdut apetitul

Țineți această poziție cu bicepsul ușor contractat, apoi expirați în timp ce vă coborâți încet înapoi în poziția dvs. Dacă nu ai puterea să faci asta de unul singur, roagă pe cineva să te sprijine ținându-ți picioarele. Faceți cinci seturi de câte două până la trei repetări.

Există diferite tipuri de arzător de grăsime, cu efect diferit daca faci dragoste slabesti de preț. Cineva a suprima foamea, murele arde grasimile accelerează metabolismul, în scopul de a arde mai multe calorii care furnizează energie. O mulțime de grăsime în scădere formule din Iași România au doar câteva liste de ingrediente pentru a ajuta la procedura de pierdere în greutate.

Faceți rânduri de gantere pentru a vă antrena spatele și brațele. Sprijiniți-vă pe o bancă de antrenament cu genunchiul drept și îndoiți-vă din talie până când trunchiul este paralel cu podeaua, apoi așezați mâna dreaptă pe bancă.

Luați o ganteră de pe podea cu mâna stângă și țineți-o cu palma îndreptată spre trunchi, brațul întins și spatele drept. Expirați în timp ce ridicați încet bara, îndoind brațul de cot și cu brațul aproape de trunchi. Îndepărtați-vă mușchii spatelui atunci când bara a ajuns la piept. Respirați în timp ce coborați bara pe podea.