Modalități ușoare de a pierde grăsimea brațului


Sfaturi suplimentare Mersul prin oraș cu brațe mai mari și stomacul mai subțire vă poate modalități ușoare de a pierde grăsimea brațului să vă creșteți nivelul de încredere în sine.

10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului - Pierdere În Greutate

Un alt beneficiu este că, de fiecare dată când pierdeți grăsime la stomac, vă reduceți și riscul de boli cronice. Pierderea în greutate într-o zonă, în timp ce câștigarea acesteia în alta este o provocare, dar nu imposibilă.

modalități ușoare de a pierde grăsimea brațului

Cel mai bun mod de a face acest lucru este modificarea dietei și urmarea unor tactici bune de antrenament. Scade-ți caloriile De fiecare dată când scăderea în greutate este un obiectiv, trebuie luat în considerare aportul caloric.

Breadcrumb, cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Pentru că doriți să obțineți un stomac mai plat în timp ce vă îngrădiți brațele, reduceți doar cu o cantitate moderată. Este suficientă o reducere zilnică de de calorii. Găsiți aportul inițial urmărindu-vă caloriile timp de o săptămână, adăugând totalurile și împărțind la șapte.

modalități ușoare de a pierde grăsimea brațului

Asigurați-vă că vă bazați dieta pe tarife sănătoase, cum ar fi carnea slabă, cerealele integrale, fructele, legumele și produsele lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Efectuați exerciții cardio Reducerea punctului este conceptul că poți pierde în greutate într-o zonă făcând un exercițiu dedicat pentru acea zonă în mod regulat.

De exemplu, când vine vorba de stomac, oamenii cred adesea că pot vărsa grăsime făcând cranchi și picioare.

modalități ușoare de a pierde grăsimea brațului

Nu vă lăsați păcăliți de acest mit. Singura modalitate de a pierde grăsimea stomacală este prin pierderea greutății corporale totale.

Sfaturi pentru a arde rapid grăsimea acasă

O modalitate bună de a face acest lucru este efectuarea de exerciții cardiovasculare, cum ar fi alergarea, ciclismul sau antrenamentul eliptic. Bolnav pierde meme greutate că doriți să construiți brațe mari.

modalități ușoare de a pierde grăsimea brațului

Nu petreceți ore lungi făcând cardio. Trei sesiuni de antrenament pe săptămână efectuate timp de 45 de minute la o intensitate moderată ar trebui să fie suficiente. Lucrați armele Brațele conțin doi mușchi mari pe părțile din față și din spate. Bicepsul stă pe partea din față, iar tricepsul curge în spate.

3 Modalitați Neobișnuite Pentru A Scapa De Grasimea De Pe Abdomen Dieta ce te Scapa de Aripioare

Obiectivul dvs. Efectuați exerciții cum ar fi prese de strângere pe bancă, scufundări, extensii triceps deasupra capului, bucle cu bile și bucle răsucite.

Greutățile libere și mașinile construiesc atât rezistență. Cu toate acestea, greutățile libere duc la recrutarea globală a fibrelor musculare, ceea ce vă poate stimula progresul.

modalități ușoare de a pierde grăsimea brațului

Folosiți gantere și gantere cu toate exercițiile și folosiți o rezistență grea. Urmăriți o greutate pe care o puteți ridica doar de opt până la 12 ori.

Cum să pierzi grăsimea brațului (pentru femei) | Sfaturi | June

Dacă aveți nevoie de asistență, aveți la îndemână un observator. Utilizați un formular adecvat Forma strictă este extrem de importantă pentru dezvoltarea brațelor mai mari. Dacă nu vă deplasați printr-o gamă completă de mișcare, mușchii dvs. De exemplu, pentru prese de banc cu strângere strânsă, întindeți cu fața în sus pe o bancă plană și țineți o bara dreaptă deasupra pieptului, cu mâinile la aproximativ 10 centimetri distanță.

Brațele ar trebui să fie complet extinse în acest moment și palmele ar trebui să fie orientate înainte.

Coborâți încet bara îndoind coatele și opriți-vă când este chiar deasupra pieptului. Împingeți în mod constant bara înapoi și repetați. Când coborâți bara, țineți brațele strânse în lateral. Sfaturi suplimentare Exercițiile abdominale nu trebuie evitate cu totul. Vă vor ajuta să vă strângeți și să vă tonificați stomacul pe măsură ce pierdeți în greutate.

Țintă grăsimea brațului cu bucle bicep.

Efectuați exerciții care vizează toate zonele taliei, cum ar fi ridicările agățate ale genunchiului, crunch-urile inversate, răsucirile rusești și crunch-urile de pe masă.

Când faceți exerciții de braț, efectuați cât mai multe în timp ce stați sau stați întins pe o minge de stabilitate. Acest lucru vă va determina să vă lucrați abs în mod implicit și să promovați în continuare un stomac mai strâns.