Sunt nuci de cashew bun pentru pierderea în greutate


Nucile caju: beneficii pentru sănătate, informații nutriționale și posibile efecte secundare Scris pe: 27 decembrie 0 Nucile de caju nu sunt defapt nuci.

Sunt semințele arborelui veșnic verde Anacardium originar din Brazilia. Nucile de caju sunt bogate în nutrienți și în grăsimi sănătoase, proteine, vitamine esențiale și minerale necesare pentru o pierderea în greutate acordă reclamații sănătoasă a corpului.

1. Nuci de Brazilia

A consuma câteva nuci de caju în fiecare zi poate ajuta la reducerea tensiunii arteriale, la scăderea în greutate și la prevenirea bolilor cardiace. Acestea conțin mulți acizi grași esențiali care sunt benefici pentru organism. De fapt, acestea sunt bogate în fitosteroli, compuși fenolici și acid oleic.

Astfel, ar putea fi extrem de benefice pentru inimă. Un studiu publicat în Jurnalul American de Nutriție Clinică recomandă să consumați nuci de tot felul — inclusiv nuci de caju — în doze mici în dieta zilnică, deoarece poate preveni bolile ischemice ale inimii și bolile cardiovasculare.

Consumul regulat de grăsimi nesaturate sănătoase, cum ar fi acizii grași mononesaturați și polinesaturați MUFA și PUFApoate preveni bolile cardiovasculare chiar și la persoanele care suferă de diabet.

Consumul de nuci de caju Pierdere în greutate Caju sănătos

Acești acizi grași se găsesc din abundență în nucile de caju. Cheia este să le consumați cu moderație, deoarece caju este bogat în calorii.

Cu toate acestea, această afirmație trebuie validată experimental. Potrivit unui studiu de 12 săptămâni efectuat pe persoane cu diabet zaharat de tip 2, consumul de nuci de caju poate reduce tensiunea arterială sistolică și poate crește colesterolul HDL bun fără a avea un efect negativ asupra greutății corporale, glicemiei sau altor variabile lipidice. Caju conține, de asemenea, un aminoacid numit L-arginină. L-arginina poate ajuta la reducerea tensiunii arteriale, deoarece este un precursor al oxidului nitric NOcare este un vasodilatator.

sunt nuci de cashew bun pentru pierderea în greutate

Zincul este un compus care stimulează imunitatea, care este vital pentru procesele celulare de bază cum ar fi diviziunea celulară, transcripția și reglarea. De asemenea, joacă un rol în anumite procese imune, cum ar fi producția de citokine și fagocitoza.

Aportul regulat de caju poate ajuta la atingerea dozei zilnice recomandate pentru zinc. Tocoferolii ajută la eliminarea radicalilor liberi și ne protejează celulele de daunele celulare cauzate de stresul oxidativ. Laptele de caju conține steroli vegetali, care sunt antioxidanți naturali care ajută la întărirea sistemului imunitar și la prevenirea apariției bolilor cronice. Calculii biliari sunt depozite dure de colesterol și alte minerale.

Deoarece nucile de caju au capacitatea de a reduce nivelul colesterolului, pot ajuta, de asemenea, la prevenirea formării calculilor biliari. Antioxidanții elimină substanțele chimice dăunătoare și repară țesuturile. Astfel, ele vă ajută să vă îmbunătățiți sănătatea și aspectul pielii.

sunt nuci de cashew bun pentru pierderea în greutate

Cuprul îmbunătățește producția de elastină și colagen. Colagenul este o proteină structurală integrală care este responsabilă pentru elasticitatea pielii și a părului. Includerea alimentelor care stimulează colagenul, cum ar fi caju, în dieta zilnică vă poate ajuta să vă păstrați pielea strălucitoare și părul sănătos.

Cuprul ajută la menținerea pierderea în greutate în timpul sarcinii cu gemeni flexibile prin sintetizarea colagenului. De asemenea, ajută la formarea oaselor împreună cu magneziul. Prin urmare, consumul zilnic de câteva nuci caju poate ajuta la întărirea oaselor. Xantofilele precum zeaxantina și luteina cresc semnificativ pigmentul macular, contrastul cromatic și timpul de recuperare a stresului foto.

Astfel, consumul regulat de caju vă poate ajuta să vă păstrați ochii sănătoși. Studiile efectuate pe Există diverse ipoteze în spatele acestei afirmații, deși nu sunt nuci de cashew bun pentru pierderea în greutate disponibile dovezi sunt nuci de cashew bun pentru pierderea în greutate.

O teorie sugerează că, din moment ce nucile de caju sunt bogate în substanțe nutritive și grăsimi sănătoase care reduc colesterolul, tensiunea arterială și riscul de boli de inimă factori legați de obezitateacestea pot fi utile și în gestionarea greutății. Nucile de caju reduc senzația de foame și vă mențin sătul pentru o perioadă mai lungă de timp, împiedicându-vă astfel să mâncați în exces.

Nucile caju sunt bogate în compuși antioxidanți, cum ar fi acidul anacardic, cardanolii și cardolii, care pot ajuta la reducerea riscului de cancer. Inozitolul și acidul anacardic din nucile caju pot ajuta la combaterea cancerului și la creșterea șanselor de supraviețuire prin inducerea opririi și apoptozei ciclului celular și inhibarea proliferării celulare și a metastazelor.

Un studiu a arătat că consumul pe termen lung de nuci caju poate reduce riscul de diabet de tip 2 prin îmbunătățirea glicolizei și creșterea absorbției glucozei.

sunt nuci de cashew bun pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea, este recomandat să consumați doar caju pe zi în astfel de cazuri. Caju nu conține colesterol și sa raportat că scade tensiunea arterială și colesterolul la persoanele cu diabet zaharat. Nucile de caju sunt, de asemenea, bogate în polifenoli care pot ajuta la îmbunătățirea microbiomului intestinal și la reducerea riscului de a dezvolta diabet de tip 2.

Caju este, de asemenea, o sursă bogată de magneziu. Magneziul ajută la menținerea funcției nervoase.

Nucile, hrana creierului

Aceste minerale sunt esențiale pentru buna funcționare a sistemului circulator. Deficitul de fier este o cauză frecventă a anemiei, iar încorporarea nucilor de caju în dieta zilnică poate ajuta la prevenirea acesteia.

R: Se recomandă o medie de grame de caju pe zi.

Starbucks se îngrașă?

Consumul mai mare poate provoca reacții adverse, cum ar fi dureri de cap și balonare. R: Consumul excesiv poate provoca dureri de cap și probleme de stomac, cum ar fi vărsături, diaree și balonare. R: Caju este bogat în grăsimi nesaturate, care pot stimula serotonina. Serotonina este importantă pentru a vă ajuta să dormiți.

9 cele mai bune nuci pentru pierderea în greutate - modul în care funcționează și dozează

R: Nucile caju au multe minerale și vitamine esențiale care ajută la buna funcționare a corpului nostru, inclusiv rinichii. Cercetările specifice în acest sens sunt limitate. R: Este recomandat să mănânci câteva nuci caju în fiecare zi datorită profilului său nutritiv bogat și a beneficiilor pentru sănătate.

Cu toate acestea, asigurați-vă că le consumați cu moderare. Nu mâncați mai mult de o mână pe zi, deoarece sunt bogate în calorii și pot duce la unele efecte secundare nedorite.