Cla dovezi pierdere a grăsimilor, Sondaj privind pierderea de grăsime, Ce sunt arzătoarele de grăsime?


CLA Pierdere în Greutate Rezultate-Doar Fapte

Linia de jos Acidul linoleic conjugat, denumit CLA, este un tip de acid gras polinesaturat care este adesea folosit ca supliment pentru pierderea în greutate. CLA se găsește în mod natural în alimente precum carnea de vită și lactatele.

Tipul găsit în suplimente se face prin modificarea chimică a grăsimii găsite în uleiul de șofran. Suplimentele de ulei de șofran au fost promovate ca o modalitate ușoară de a exploda grăsimea încăpățânată din burtă și de a reduce pofta de mâncare.

Au fost chiar prezentate în emisiuni TV de succes, precum Dr. Unii oameni cred că uleiul de șofran în sine este o bună sursă de CLA și își mărește aportul de acest ulei vegetal pentru a pierde în greutate.

Dar acest sfat este adesea ineficient de unul singur, iar oamenii nu își ating obiectivele. Din acest motiv, mulți apelează la suplimente pentru a-i ajuta să slăbească. Unul dintre acestea este acidul linoleic conjugat CLAun acid gras natural găsit în carne și produse lactate. Cercetările arată că este eficient pentru pierderea de grăsime la animale, dar dovezile la om sunt mai puțin promițătoare.

Acest articol explică diferențele dintre CLA care apare în mod natural și forma sa de supliment și de ce este posibil să nu consumăm mai mult ulei de șofran. CLA are un efect redus asupra pierderii în greutate CLA este un tip de grăsime trans întâlnită în mod natural în anumite alimente.

  • De fapt, sondajele arată că aproximativ 15 la sută dintre adulții din SUA au utilizat acum suplimente dietetice pentru pierderea în greutate la un moment dat în viața lor, cu mai multe femei în jur de 20 la sută de raportare în comparație cu bărbații.
  • ACID LINOLEIC CONJUGAT (CLA): SURSE, UTILIZĂRI ȘI BENEFICII - MEDICAL
  • Pierderea în greutate poate provoca o erupție cutanată
  • Sănătatea bărbaților își pierde grăsimea de burtă
  • Sondaj privind pierderea de grăsime, Ce sunt arzătoarele de grăsime?

Poate fi făcută și prin modificarea chimică a acidului linoleic găsit în uleiurile vegetale. CLA care se găsește în alimente precum carnea și laptele hrănite cu iarbă nu este aceeași cu cea derivată din uleiul vegetal.

CLA reduce conștientizarea nutriției grăsimilor corporale

CLA comercializat găsit în suplimente are un profil de acizi grași diferit de CLA natural și este mult mai mare în acizii grași trans și cis 1. Deși CLA obținută din uleiul vegetal a fost legată de pierderea în greutate în unele studii, rezultatele sunt insuficiente.

cla dovezi pierdere a grăsimilor pierderea în greutate tg 2021

De exemplu, o revizuire a 18 studii a arătat că persoanele care au suplimentat cu CLA derivată din ulei vegetal au pierdut doar 0,11 kilograme 0,05 kg pe săptămână, comparativ cu un grup placebo 2. În mod similar, o altă recenzie a descoperit că dozele de CLA, cuprinse între 2 și 6 grame în luni, au dus la o pierdere în greutate medie de doar 2,93 kilograme 1,33 kg 3.

cla dovezi pierdere a grăsimilor subiecte de pierdere în greutate

Chiar dacă sunt promovate pentru capacitatea lor de a topi cla dovezi pierdere a grăsimilor din burtă, o recenzie recentă a constatat că suplimentele de CLA nu au reușit să reducă circumferința taliei la bărbați și femei 4. Un alt studiu a demonstrat că administrarea a 3,2 grame de suplimente CLA pe zi timp de 8 săptămâni nu a avut efect asupra reducerii grăsimilor corporale, inclusiv a grăsimii din burtă, la femeile obeze tinere 5. Mai mult, studiile au asociat suplimentele de CLA cu mai multe efecte adverse.

CLA Pierdere în Greutate Rezultate-Doar Fapte

Doze mari de CLA, cum ar fi cantitatea furnizată în suplimente, au fost asociate cu rezistența la insulină, scăderea HDL, creșterea inflamației, tulburări intestinale și creșterea grăsimilor hepatice 6, 7. Deși acest supliment poate avea un efect grav asupra pierderii în greutate, comunitatea științifică este sceptică 8. Are un efect redus asupra pierderii în greutate și a fost legat de mai multe efecte adverse.

  1. Pierdere de greutate blondă pură
  2. Pierde în greutate 5 luni

Cu toate acestea, uleiul de șofran conține doar o minusculă. Acidul linoleic poate fi transformat într-o formă de CLA care este utilizat pentru a face suplimente concentrate.

POATE AJUTA CLA (ACID LINOLEIC CONJUGAT) SĂ SLĂBEȘTI? - NUTRIȚIE -

Mulți oameni presupun că suplimentele de ulei de șofran CLA sunt doar ulei de șofran sub formă de pastile. Uleiul de șofran este bogat în grăsimi Omega-6 Uleiul de șofran este bogat în grăsimi omega-6 și lipsit de grăsimi omega Deși corpul tău are nevoie atât pentru a funcționa, cât și pentru a prospera, majoritatea oamenilor iau mult mai mulți acizi grași omega-6 decât omega Dieta occidentală tipică este estimată a conține de până la 20 de ori mai mult omega-6 decât omega-3 din cauza unor cantități mari de uleiuri vegetale rafinate și alimente procesate Pentru referință, raportul dintre omega-6 și omega-3 într-o dietă tradițională vânător-culegător este mai aproape de 1: 1 Dietele bogate în grăsimi omega-3 au fost asociate cu incidențe mai mici de diabet, boli de inimă, demență și obezitate, în timp ce dietele bogate în grăsimi omega-6 s-au dovedit că cresc riscul acestor boli 13, 14, 15, Deși uleiul de șofran este promovat ca o modalitate de a exploda grăsimea și de a ajuta la pierderea în greutate, uleiurile vegetale bogate în omega-6 sunt deja consumate în exces, cu puțin beneficii pentru talia ta.

Deci, funcționează CLA și care sunt riscurile?

Consumând mai multe uleiuri bogate în omega-6, cum ar fi uleiul de șofran creșteri risc de obezitate Să ai prea mulți omega-6 și să nu ai suficient de mulți omega-3 în dieta ta, poate fi dăunător pentru sănătatea generală. Uleiul de șofran nu este o alegere bună pentru pierderea în greutate Deși uleiul de șofran nu este același cu suplimentele de CLA de șofran, unele dovezi sugerează că uleiul de șofran poate fi eficient pentru reducerea grăsimii din burtă.

Cla dovezi pierdere a grăsimilor toate acestea, cercetarea este extrem de limitată în acest domeniu Ardeți talia de grăsime studiu, 35 de femei obeze cu diabet au primit 8 grame de ulei de șofran sau CLA sub formă de pilule timp de 36 de săptămâni.

cla dovezi pierdere a grăsimilor pierderea în greutate pentru sănătatea mintală

La sfârșitul studiului, grupul care a consumat pastile de ulei de șofran a înregistrat o pierdere semnificativă în grăsimea din burtă în comparație cu grupul CLA. Cu toate acestea, uleiul de șofran a crescut semnificativ AST, o enzimă care indică leziuni hepatice atunci când este crescut. Acest lucru este important, deoarece mai multe studii au descoperit că hrănirea cu șobolani diete bogate în ulei de șofran a crescut acumularea de grăsime în ficatul lor 19, De asemenea, deși grupa de ulei de șofran a înregistrat o reducere a grăsimii din burtă, acestea nu au avut nicio modificare în IMC sau în țesutul adipos total.

Poate CLA din uleiul de șofrană să vă ajute să pierdeți în greutate?

Acest lucru sugerează că consumul de ulei de șofran a provocat depunerea de grăsime din burtă în alte zone ale corpului. Trebuie să se efectueze mult mai multe cercetări pentru a determina dacă cla dovezi pierdere a grăsimilor cu ulei de șofran este un mod sigur și eficient de a stimula pierderea în greutate.

  • Articole recomandate: A nu pierde ultimul pic de greutate este atât de frustrant!
  • Cla - Biotech SUA - destocarea grăsimilor Toutelanutrition
  • Pierderea în greutate a costului carolinelor
  • Negru maso dal pentru pierderea în greutate
  • POATE CLA DIN ULEIUL DE ȘOFRANĂ SĂ VĂ AJUTE SĂ PIERDEȚI îN GREUTATE? - FITNESS -

Deocamdată, dovezi sugerează că un echilibru disproporționat al grăsimilor omega-6 față de omega-3 este în detrimentul sănătății generale. Aceste cunoștințe, combinate cu lipsa de dovezi că beneficiază de pierdere în greutate, este un motiv bun pentru a limita uleiul de șofran în dieta ta.

cla dovezi pierdere a grăsimilor slimming goo

Concentrați-vă pe grăsimi sănătoase pentru pierderea în greutate Deși uleiul de șofran nu este o alegere bună pentru pierderea în greutate, crescând cantitatea de alte grăsimi mai sănătoase din dieta dvs. Alimentele bogate în grăsimi anti-inflamatorii omega-3, cum ar fi somonul, nucile, semințele de chia, inul, cânepa și gălbenușurile de ou vă pot aduce sănătate în multe feluri. De exemplu, un studiu de 25 de ani, realizat pe peste 4.

cla dovezi pierdere a grăsimilor grăsime arzător et allitement

În plus, o dietă bogată în omega-3 a fost asociată cu beneficii precum un risc mai mic de boli cronice precum boli de inimă și diabet