Cum să pierzi brațul de grăsime de armpit


  1. 5 exerciții pentru a scăpa de grăsimea axilei - Sănătate -
  2. Ardeți calorii 1 Creați un plan de fitness.
  3. Panou SIP.
  4. Mersul intensiv pe banda de alergare - 30 de minute; - 20 de minute; Stepper - 10 minute.
  5. Pierde greutatea maximă în 3 luni
  6. Scapa de grasime pe brate - wikihow
  7. Cum să eliminați grăsimea din sân Eliminați grăsimea Add: zimix96 - Date: - Views: 15 - Clicks: Care sunt caracteristicile acneei hormonale?
  8. Pagina principala Pierdeți rapid grăsimea axilei cu acest antrenament Grăsimea axilelor este o problemă obișnuită, chiar dacă nu sunteți supraponderal.

Ce crezi? Spre deosebire de grăsimea abdominală, grăsimea axilei cum să pierzi brațul de grăsime de armpit vă crește șansele de probleme cronice de sănătate.

5 exerciții pentru a scăpa de grăsimea axilei

Acest lucru nu înseamnă că este mai tolerabil să se ocupe. Poate provoca în continuare sentimente de frustrare și scăderea stimei de sine.

Nu puteți face un anumit exercițiu pentru a pierde grăsime într-o zonă îmi pare rău! De asemenea, luați în considerare faptul că trebuie să faceți exerciții de ardere a caloriilor și să vă schimbați obiceiurile alimentare pentru a pierde grăsimi în general.

cum să pierzi brațul de grăsime de armpit excel arzătoare de grăsime

Curățați-vă dieta Consumați alimente bogate în substanțe nutritive și sărace în calorii goale. Renunțați la chipsuri, fursecuri, bomboane, burgeri, cartofi prăjiți, shake-uri, pizza și coaste.

Consumați în schimb alimente bogate în nutrienți, cum ar fi carne slabă și fructe de mare, cereale integrale, fructe, legume, fasole, produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi și tofu.

Fiți atenți și la dimensiunile porțiilor.

1. Curățați-vă dieta

COM pentru a vă urmări caloriile și macro-urile pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate. Faceți mai mult Cardio Efectuați cardio care lucrează în partea superioară și inferioară a corpului în același timp pentru a crește puterea de lucru. Antrenamentul eliptic, canotajul, înotul, cățărarea versa și kickboxing sunt exemple.

Pentru a pierde sau a menține greutatea, ar trebui să faceți 30 de minute de activitate fizică în majoritatea zilelor săptămânii, potrivit Colegiului American de Medicină Sportivă.

cum să pierzi brațul de grăsime de armpit imagine subțire a corpului

Pentru cardio, alegeți-vă activitatea preferată și exersați-vă trei zile pe săptămână în zile neconsecutive faceți antrenament de forță în celelalte zile. Adăugați antrenament de forță În timp ce puteți detecta zonele cu probleme, puteți întări mușchii care stau la baza, astfel încât atunci când scăpați grăsimea prin dietă și cardio, veți dezvălui mușchii sculptați și tonifiați dedesubt.

Cum să elimini grăsimea sub brațe: diete și exerciții eficiente

Iată cele mai bune pariuri ale tale dacă te lupți cu grăsimea axilei. Ridicați picioarele în sus, îndreptați brațele și înclinați-vă ușor înainte. Coborâți corpul în jos îndoind coatele și opriți-vă când brațele sunt paralele cu podeaua.

Împingeți-vă în sus până când brațele sunt drepte, dar nu blocați coatele.

cum să pierzi brațul de grăsime de armpit este cel mai bun supliment de pierdere în greutate

Repetați pentru 10 până la 12 repetări. Mențineți ușoara îndoire a coatelor în timp ce coborâți bara din spatele capului și spre podea într-un arc.

Ridicați bara înapoi și repetați de 10 până la 12 ori. Îndoiți ușor coatele și păstrați-o îndoită pe măsură ce coborâți ganterele în lateral.

Corectați zona umărului și axilor

Opriți-vă când brațele sunt paralele cu podeaua, împingeți greutățile înapoi și repetați pentru 10 până la 12 repetări. Înclinați-vă ușor, țineți spatele drept și trageți bara în jos până la piept. Ridicați-l încet și repetați de 10 până la 12 ori. Împingeți-vă punând mâna dreaptă pe bancă și îndoiți-vă înainte până când spatele este aproape paralel cu podeaua.

Întindeți mâna și luați o ganteră cu mâna stângă și trageți-o în sus. Ține brațul aproape de partea ta.

Ce tipuri de formare ard grăsime

Coborâți gantera până când brațul este extins și repetați. Faceți 10 până la 12 repetări și comutați laturile. Încerci să pierzi grăsimea axilei? Ce faci pentru a-ți îmblânzi zona de probleme?

cum să pierzi brațul de grăsime de armpit pierde grăsime peste 60 de ani

Faceți vreunul dintre aceste exerciții? Crezi că o vei face după ce ai citit acest articol?

Holding Skin Taut during Underarm Wax

Există alte exerciții pe care le-am lăsat deoparte? Împărtășiți-vă gândurile și sugestiile în comentariile de mai jos!