Pierde în greutate 180 de lire sterline. Credință și fitness Pastorul pierde de lire sterline; ABANOS


Bacsis Când vine vorba de pierderea în greutate, nu există un lucru suficient de rapid pentru majoritatea persoanelor care tin dieta. Douăzeci și două de lire sterline este un obiectiv ridicat de scădere în greutate, care poate dura câteva luni până la atingere.

Nevoile de calorii Individualizat

Dacă sunteți supraponderal, s-ar putea să scăpați mult în greutate la început, dar, în general, vă puteți aștepta să pierdeți doar o kilogramă sau două pe săptămână - și acest lucru se întâmplă cu o dietă intensă și un program de exerciții fizice.

Pasul 1 Examinați-vă dieta pentru excesul de calorii. Dacă tăiați de calorii pe zi din dieta dvs. Concentrați-vă pe consumul de mese mici, obișnuite și pe obținerea de gustări sănătoase, cum ar fi nucile și leguminoasele.

  • Cum să pierzi rapid 22 de kilograme - Sănătate -
  • Hotărât să nu dea greș, profesorul pensionar pierde de lire sterline Kathleen Riser a trecut de la consumul de fast-food zilnic la antrenament șase zile pe săptămână Riser a slăbit de lire sterline și speră să ajungă la greutatea ei până în decembrie Riser este principalul îngrijitor pentru părinții ei bolnavi Ai o poveste de succes pentru slăbit?
  • Pierdere în greutate îmbrăcăminte adulți
  • Prom este acest weekend aveți nevoie de sfaturi extreme de pierdere în greutate?

Beți mai degrabă apă decât băuturi zaharoase și bogate în calorii și scăpați de alimentele ne-nutritive cu un conținut ridicat de calorii, cum ar fi înghețata, chipsurile de cartofi și fursecurile.

Pasul 2 Creșteți-vă activitatea zilnică. Caloriile sunt o sursă de energie pentru corpul tău și, dacă folosești mai multă energie, vei arde mai multe calorii.

Stai informat

A deveni mai activ înseamnă, de asemenea, că s-ar putea să mai poți mânca câteva calorii fără să te îngrași. Încercați să faceți pauze la fiecare 30 de minute pentru a vă întinde sau a vă plimba prin birou.

pierde în greutate 180 de lire sterline pot să pierd celulele grase

Mergeți în cât mai multe locuri și parcați departe de magazine. Mai degrabă decât să încercați să pierde în greutate 180 de lire sterline introduceți toate alimentele în casă într-o singură călătorie, faceți mai multe excursii.

Pagina principala Credință și fitness: Pastorul pierde de lire sterline La de lire sterline, Liana Sims, în vârstă de 21 de ani, știa că, deși greutatea ei nu o ucisese încă din punct de vedere fizic, ea fusese deja fatală pentru încrederea ei. A încetat să călătorească, deoarece centurile de siguranță ale avionului nu se puteau atinge în jurul taliei.

Luați timp pentru a vă juca cu copiii sau animalele de companie și încorporați mișcarea cât de mult puteți pe tot parcursul zilei. Pasul 3 Începeți o rutină de exerciții cardiovasculare. Exercițiul cardiovascular arde mai multe calorii decât haltere sau calistenie, deci acordați prioritate activităților cum ar fi alergarea, ciclismul sau săritura de coardă.

David Garcia, 160 de lire sterline

Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor recomandă 75 de minute de cardio viguros pe săptămână sau de minute de cardio moderat. S-ar putea să aveți nevoie de mult mai mult dacă încercați să slăbiți.

O rutină aerobă de 30 de minute cu impact ridicat, de exemplu, arde aproximativ de calorii la o persoană de de kilograme. Cu o astfel de rutină, ai avea nevoie de aproximativ cinci ore și jumătate de exercițiu în fiecare săptămână pentru a pierde un kilogram de la exerciții fizice.

pierde în greutate 180 de lire sterline pierde greutatea tequila

Pasul 4 Incorporează antrenamentul de forță în antrenament. Mușchiul arde mai multe calorii decât grăsimile și construirea mușchilor puternici vă poate ajuta să arătați mai tonifiat. Încercați exerciții de greutate corporală, cum ar fi flotări și genuflexiuni, și ridicați greutăți, cum ar fi gantere și kettlebells.

pierde în greutate 180 de lire sterline băuturi naturale pentru a pierde în greutate

Mașinile de greutate, precum mașina de vâslit și presa pentru picioare, pot adăuga o provocare suplimentară. Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor recomandă cel puțin două zile de antrenament de forță pe săptămână. Puteți accelera câștigul muscular prin încorporarea a câteva minute de antrenament de forță în fiecare antrenament.

pierde în greutate 180 de lire sterline sfaturi la pierderea de grăsime

De exemplu, încercați să purtați greutăți în timp ce mergeți. Bacsis Încercați să reduceți caloriile încet.

Acest lucru vă poate încetini puțin pierderea în greutate, dar face mai ușor să vă mențineți dieta și reduce riscul de a vă simți lipsiți. Dacă poți arde o kilogramă prin exerciții fizice și o kilogramă prin dietă pe săptămână, va dura aproximativ trei luni pentru a pierde 22 de kilograme.