Top 10 activități de a pierde în greutate


Pierderea în greutate: activități nebănuite de top care ard la fel de mult grăsimi și calorii ca și exercițiile fizice! Corpul nostru cheltuiește zilnic calorii prin activități simple, la fel cum să pierdeți grăsimea în jurul spatelui eficiente ca un antrenament.

8 obiceiuri care te ajută să pierzi în greutate

Când citim o oră, pierdem aproximativ 50 de calorii. Răcirea în fața televizorului arde 28 de calorii la jumătate de oră. Ah, treptele. Pregătirea mâncării bune timp de o oră arde în jur de de calorii. Sarcinile casnice vă permit să vă exercitați maxim.

  • De fapt, studiile arată că, de la calitatea somnului până la nivelul de stres, poate avea un impact major asupra foametei, metabolismului, greutății corporale și a grăsimii din burtă.
  • Cele mai bune mirosuri pentru pierderea în greutate
  • Înaltele și Minimele În timp ce antrenamentul de forță este o parte fundamentală a oricărui plan de exerciții, activitățile care vă pompează inima sunt cele care ard cele mai multe calorii și topesc kilogramele.
  • Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor În adolescență, s-ar putea să preferați prăjiturile și băuturile răcoritoare decât verdeața.

Aspirarea înseamnă de calorii arse într-o oră. Când ne sărutăm, pierdem 2 - 3 calorii pe minut. Am fi proști să ne privăm de asta!

top 10 activități de a pierde în greutate

O oră de călcat înseamnă 68 de calorii arse. Atât pentru rufe.

You MUST RAISE Your STANDARDS! - Tony Robbins - Top 10 Rules

Petrecerea a 15 minute la duș cheltuie 62 de calorii. Conducerea mașinii pierde între și de calorii pe oră.

Pentru distractie

Spălatul dinților timp de 3 minute este cu aproximativ 9 calorii mai puțin. O sesiune de 15 minute de uscător suflă echivalează cu 39 de calorii arse. Stând o oră pierde calorii.

Stând în picioare vă permite, de asemenea, să ardeți calorii: șase ore reprezintă 0,15 kilocalorii cheltuite, mai mult pe minut, decât șezând. Râzând cheltuim între 10 și 40 de calorii în 10 sau 15 minute.

top 10 activități de a pierde în greutate

Intensitatea și durata râsului au mult de-a face cu. Efectuarea unui apel arde în jur de calorii pe oră.

Culmile și minusculele În timp ce antrenamentul de forță este o parte fundamentală a oricărui plan de exerciții fizice, activitățile îți pun inima să pompeze care ard cele mai multe calorii și topesc kilogramele. Rețineți că pierdeți doar un kilogram pentru fiecare de calorii pe care le ardeți. Asta a bătut mult pe trotuar. Adăugați un aport caloric redus sănătos la rutina dvs. Iată linia de jos: pentru a pierde în greutate, trebuie să arzi mai multe calorii decât iei.

Distracția cu copiii necesită energie: arzi aproximativ de calorii pentru 30 de minute de joc. Vei dori să faci cumpărături mai des. Cu toții visăm să ne putem controla linia după bunul plac, să găsim un abdomen plat sau pierdeți câteva kilograme rapid și, dacă este posibil, cu cât mai puțin efort posibil.

Pagina principala 10 activități pe apă pentru a pierde în greutate: fitness la piscină Pe lângă faptul că oferă un spațiu frumos pentru relaxare, piscinele oferă un cadru ideal pentru unele dintre cele mai bune și mai distractive antrenamente pentru arderea grăsimilor. Deoarece apa este de până la de ori mai densă decât aerul, exercițiile fizice într-o piscină sunt extrem de eficiente pentru pierderea în greutate. De fiecare dată când trageți, împingeți sau dați cu piciorul în apă, efectuați antrenamente de rezistență și participați la o sesiune de cardio.

Din păcate, știm că nu există miracole! Nu vă putem spune niciodată suficient, dar pentru a rămâne în formă este important să aveți un dieta echilibrata, variata și mișcă-te pentru a încerca să arde cât mai multe calorii în fiecare zi.

top 10 activități de a pierde în greutate

Calorii, energie de consumat zilnic! Nu vă învățăm nimic spunându-vă asta calorii sunt esențiale pentru buna funcționare a corpului nostru, ele sunt ale noastre motor energetic.

Acestea ne permit să acoperim cheltuielile zilnice ale organizației noastre.

top 10 activități de a pierde în greutate

Nevoile noastre variază în funcție de sexul nostru, indiferent dacă suntem bărbat top 10 activități de a pierde în greutate femeie, dar și în funcție de vârstă, greutate, înălțime și activitate. Într-adevăr, se consideră că o femeie cu vârste cuprinse între 20 și 60 de ani ar trebui să consume 1.

În consecință, dacă consumă mai multe calorii decât cheltuie, riscă ingrasa.

top 10 activități de a pierde în greutate

Aceasta este importanțaactivitate fizică zilnică! Pierderea în greutate: aceste activități zilnice care ajută la arderea caloriilor Descoperiți toate aceste activități fizice la fel de eficiente ca sportul în prezentarea noastră de diapozitive.