Raportul macronutrienților pentru pierderea în greutate, Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM


Anavar mă va ajuta să pierd grăsimea de burtă și pierderea în greutate: ce să înțelegem Ce sunt macronutrienții?

Calorii și Ratiuri de carbohidrați-proteine

Cum să vă distribuiți macronutrienții pentru a slăbi în mod eficient? Sau câștigă mușchi în mod optim? Când începem o dietă sau un program de construire a mușchilor, începem neapărat prin schimbarea dietei. Mai echilibrat, mai sănătos, bogat în vitamine și minerale, etc Dar ce zici de macronutrienți, care este cel mai raportul macronutrienților pentru pierderea în greutate raport de aplicat pentru a ne optimiza rezultatele?

Proteine, grăsimi, carbohidrați Cum să treceți de la început? Dacă nu ați făcut deja: răspundeți la acest mini-test care vă va permite să știți unde vă aflați și să identificați punctele pe care trebuie să le lucrați ca prioritate pentru a obține corpul dorit durata estimată: 1 min.

Ca de obicei, puteți găsi un pic de tot pe internet. Deci, cum scapi de toate acestea? Cum să găsești raportul potrivit pentru TINE?

Deci, acesta este primul lucru de văzut: ce aport zilnic de calorii corespunde situației dumneavoastră? Puteți găsi cu ușurință calculatoare ca acesta care vă vor oferi o primă aproximare a aportului zilnic de energie. De asemenea, această valoare nu este precisă pentru toată lumea. Aceasta este o aproximare. S-ar putea să fiți deasupra sau dedesubt în realitate. Prin urmare, ar trebui testat și ajustat în funcție de sentimente și rezultate.

raportul macronutrienților pentru pierderea în greutate xooma pierderea în greutate

Ceea ce ne-ar oferi, de exemplu, aproximativ de calorii pe zi pentru o persoană cu cheltuieli energetice de de calorii pe zi. Datorită acestui deficit caloric, sunteți acum pe drumul cel bun pentru a slăbi în mod eficient. Dar hei, acesta este doar pasul de bază.

Pentru ca pierderea în greutate să fie eficientă și rezultatele să fie acolo mai repede, trebuie să vă uitați la macronutrienți. Pentru a le distribui astfel încât să ne optimizăm rezultatele.

Consumul de Macronutrienti recomandat de FDA

Multe lucruri vă vor influența distribuția ideală a macronutrienților. Morfologia, metabolismul, activitatea fizică, obiceiurile alimentare, Pe deasupra, Pe măsură ce corpul și obiceiurile tale se schimbă și ele, se va schimba și distribuția ideală.

De aici și apariția platourilor, unde încetinirea pierderii în greutate pe care o observăm după un timp - care se poate datora și altor fenomene. În plus, cazul dvs. Și, prin urmare, veți avea mai multe dificultăți în a descoperi raportul ideal.

raportul macronutrienților pentru pierderea în greutate espresso de ardere a grăsimilor

Complicat toate acestea, nu? Problema este că nu este o știință exactă. Ca și în cazul deficitului de calorii, tot ce putem oferi este o aproximare. Cu siguranță, această aproximare va fi aproape de realitate pentru o mulțime de oameni. Dar vor exista întotdeauna cazuri speciale care sunt mai complexe decât altele.

Cum calculez Macronutrientii si Caloriile ?

Astfel, ne îndreptăm treptat către o nouă ramură a nutriției: macro-morfo-nutriția nu există cu adevărat ca termen și nu are nicio legătură cu morfo-nutriția, care este foarte discutabilă.

Acest termen înseamnă că raportul macronutrienților va varia în funcție de morfotipuri. Fiecare tip de morfologie denotă o reacție diferită la diferiți macronutrienți.

Cel mai bun raport de macronutrienți pentru pierderea în greutate

Iată cele 3 tipuri teoretice de morfologii cunoscute: mai ales să nu fie luat la propriu, acesta este doar o bază pentru muncă, despre asta vom vorbi mai târziu Ectomorf: Subțire în mod natural, cu o cutie toracică îngustă. Ectomorfe poate mânca mult fără să se îngrășeze mult.

De asemenea, planul lor de dietă ar trebui să fie destul de caloric, cu o mulțime de mese și bogat în carbohidrați.

Putem deduce că ectomorfii au un toleranță ridicată la carbohidrați și metabolism rapid. Acestea sunt datele care ne interesează, deoarece vorbim despre pierderea în greutate mai mult decât despre creșterea în greutate.

Mesomorf: Mesomorfii sunt natural musculos si atletic. Acest morfotip are destul de multe avantaje: nu are nu este nevoie de o dietă strictă, trebuie doar să mănânce o dietă sănătoasă și echilibrată.

Are și un ușor de câștigat masă sau de uscat. Aproape doar modularea caloriilor dvs. El absoarbe și asimilează foarte bine proteinele. Excesul de carbohidrați îl face să îngrășeze destul de ușor. Deci au o toleranță moderată la carbohidrați precum și un metabolism mediu.

Endomorf: În mod natural larg și gros, endomorful are o bază mare ușurința de a câștiga masă musculară. Cu toate acestea, dacă nu este atent, va avea și el tendinta de a lua multa grasime în același timp. Endomorfii au o toleranță scăzută la carbohidrați precum și un metabolism lent.

Care este mixul ideal de macronutrienți?

În plus, endomorful nu are o sensibilitate optimă la insulină, ceea ce scade eficiența alimentării cu nutrienți musculari. Excesul de nutrienți utilizat pentru producerea de țesut adipos - grăsime. Prin urmare, endomorful trebuie să-și reducă cantitatea totală de carbohidrați și să-i mărească calitatea - pe lângă limitarea aportului de grăsimi, acest lucru va preveni retenția de apă, care este importantă pentru acest tip de corp.

Doar o bază de lucru, pentru a începe undeva în funcție de situația ta.

raportul macronutrienților pentru pierderea în greutate hack- ul de viață pierde în greutate

Raportul ideal de macronutrienți va varia, de asemenea, pe măsură ce progresați: Învățând despre clasificarea morfotipurilor, putem fi conduși să credem că apartenența la o astfel de categorie ne face neeligibili pentru anumite tipuri de fizică. E greșit. Oricare ar fi constituția ta, oricare ar fi situația ta actuală, ai loc de manevră, loc de îmbunătățire. Pleacă cu o anumită ușurință și în avans.

Înainte de a ne gândi la macronutrienți, trebuie să începem deja cu caloriile:

Dar nu trebuie să fim descurajați pentru toate acestea. Ce este necesar este să vă oferiți mijloacele necesare pentru a reuși: antrenați-vă în mod regulat, urmăriți-vă dieta, odihniți-vă etc. Indiferent de situația dvs. Diferențele se vor vedea în principal în viteza cu care veți ajunge la rezultat, nu în rezultatul final în sine. Apoi, așa raportul macronutrienților pentru pierderea în greutate am spus mai sus: teoria morfotipurilor nu este o știință exactă.

Nu este în totalitate greșit - oferă o idee - dar este incomplet. În realitate, nu suntem neapărat într-unul dintre cele trei morfotipuri. Realitatea este mult mai complexă decât atât. Putem fi, și este aproape întotdeauna cazul, o combinație de morfotipuri, la diferite niveluri. Ceea ce face și problema distribuției macronutrienților mult mai complexă. Prin urmare, trebuie să ne gândim la o altă abordare. Este nevoie de experiență. Apoi, încercați să-l adaptați în funcție de sentimentele și morfologia sa.

Alegerea proteinei bogate, de exemplu, este alegerea siguranței. De fapt, dacă nu ești sportiv, nu vei avea nevoie de atâtea proteine, dar asta nu înseamnă că nu va funcționa, știi la ce mă refer? Macronutrienții și pierderea în greutate - Cuvântul final Defalcarea absolută a macronutrienților pentru optimizarea pierderii în greutate nu există.

Rapoartele pe care vi le-am dat în acest articol corpul subțire figura baze de lucru bune. Pentru a începe de undeva.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Și ajustați-vă în funcție de sentimentele și rezultatele dvs. Este necesar să testați aceste rapoarte și să stabiliți care dintre acestea este cel mai potrivit pentru dvs. Și nu uitați că pe tot parcursul dezvoltării, tipul corpului și metabolismul se vor schimba, de asemenea. Fără să simți că urmezi o dietă Și fără a recâștiga toate kilogramele pierdute după oprirea dietei Și este adevărat căam încercat deja atâtea diete greu de urmat Și la sfârșitul căruia rezultatele nu au fost chiar acolo Și mai ales după care am recăpătat rapid kilogramele pe care ne străduisem să raportul macronutrienților pentru pierderea în greutate pierdem Deci ne spunem că suntem ciudați sau că genele noastre nu ne permit să avem un corp subțire și potrivit.

Și că, din cauza metabolismului sau a obiceiurilor noastre alimentare, nu vom ajunge niciodată acolo Cu excepția faptului că toate acestea sunt doar credințe limitative. Credințe care înseamnă că nu ne mai oferim nici măcar mijloacele necesare pentru a merge mai departe spre obiectivele noastre. Și ca multe femei, aproape că am renunțat și la toate Testasem o grămadă întreagă de diete.

  1. O aplicație care să ajute la pierderea în greutate
  2. Creșterea proteinei și pierderea în greutate Raportul carbohidrat-proteină-grăsime pe care îl consumi zilnic îți poate influența greutatea.
  3. Sunteți curios cum vă mâncați mâncarea?
  4. CEL MAI BUN RAPORT DE MACRONUTRIENȚI PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - FITNESS -
  5. Creșterea proteinelor și a pierderii în greutate Raportul carbohidrați-proteină-grăsime pe care îl consumați zilnic vă poate influența greutatea.
  6. Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Unele diete foarte populare, altele puțin mai puțin cunoscute. Uneori a funcționat. Uneori deloc. Marea îngrijorare este că aceste diete erau greu de urmat. Și mai presus de toate acesteanu mi-au permis să obțin rezultate de durată faimosul efect yoyo De-a lungul anilor, am reușit să dezvolt un mod de a face lucrurile care dă rezultate și, mai eco slim keskustelu de toate, nu necesită să treci printr-o încercare zilnică Și toate acestea, le discut în detaliu în acest articol:.