Așezați afinele vă ajută să pierdeți grăsimea de burtă


Referințe X este un "wiki"; asta înseamnă că multe dintre articolele noastre sunt rezultatul colaborării mai multor autori.

Dieta pentru arderea grăsimii din burtă și pierderea în greutate eficient

Pentru a crea acest articol, de persoane, unele anonime, au lucrat pentru a-l edita și îmbunătăți în timp.

Există 12 referințe așezați afinele vă ajută să pierdeți grăsimea de burtă în acest articol, care pot fi găsite în partea de jos a paginii.

scorpio pierdere în greutate femeie

Acest articol a fost vizualizat de 2 ori În acest articol: Pierderea grăsimilor cu exerciții fizice Accelerarea metabolismului Pierderea în greutate cu progresul măsurării dietei Afișați încă Afișați mai puțin Referințe la articole corelate Grăsimea din zona abdominală este asociată cu multe afecțiuni și boli, cum ar fi bolile cardiovasculare, diabetul și cancerul.

Există multe trucuri periculoase și ineficiente pentru a-l pierde; deși nu există un remediu infailibil specific pentru grăsimea din burtă, acest articol descrie cauza creșterii taliei și ce trebuie făcut pentru a o elimina. Pași Partea 1 din 4: Pierdeți grăsimea cu exercițiile fizice Exercițiu la intervale de timp.

50 de moduri de a-ți micșora burta

Cercetările au constatat că exercițiile la intervale - o alternanță de faze scurte și intense în care se arde multă energie și altele de odihnă - pot îmbunătăți rezistența și dezvoltarea musculară mai repede decât antrenamentul standard. Exercițiu pe intervale pentru a slăbi: Imagini: aleargă la viteză maximă timp de 20 de secunde, apoi încetinește și mergi până când respirația normală este restabilită; continua asa 10 minute. Echipament: folosiți banda de alergat, bicicleta eliptică sau bicicleta staționară.

Opțiuni rapide: faceți o plimbare rapidă timp de 5 minute sau urcați scările de câte ori este posibil pe tot parcursul zilei.

Pierdeți greutatea fără diete și îndepărtați pântecele și părțile urâte!

Faceți activități cardio. Faceți exerciții aerobice care vă ajută inima să pompeze intens, să ardă rapid calorii și să faciliteze pierderea de grăsime în tot corpul, inclusiv în burta ta. Amintiți-vă că nu este posibil să ardeți grăsimi localizate, dar grăsimea abdominală este în general ceea ce se pierde mai întâi atunci când faceți exerciții, indiferent de forma sau dimensiunea corpului.

Cronometrează-ți cursa. Țineți evidența progresului dvs.

Ameliorează periostita. Dacă suferiți de periostită dureroasă simțiți durere în zona tibiei anterioare atunci când alergațieste posibil să aveți suprapronație aveți tendința de a susține cea mai mare parte a greutății din exteriorul piciorului ; în acest caz, puteți purta încălțăminte specifică pentru a reduce acest disconfort.

Sfat 1: Cum să pierdeți grăsimea din burtă

Nu exagera. Începeți cu trei antrenamente cardio pe săptămână sau alternați această formă de exercițiu cu exerciții mai ușoare, cum ar fi mersul pe jos o jumătate de oră pe zi. Dacă îți ceri corpului prea mult în fiecare zi, nu-i lași timp să se recupereze și să regenereze masa musculară, cu riscul de a suferi unele leziuni.

Adăugați ceva antrenament de rezistență rutinei.

ultimate pierderea în greutate challenge dr phil

Un studiu realizat în și publicat într-o revistă americană specializată în sport și nutriție a constatat că asocierea activității cardiovasculare aerobe cu exercițiile de rezistență este o metodă mai eficientă decât exercițiul cardio pentru a scăpa de grăsimea abdominală. Puteți face activități de anduranță cu gantere, aparate de greutate sau benzi de rezistență, precum și antrenamente pe o bază instabilă pentru a crește activitatea musculară.

Cele mai bune exerciții de biliard pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea din burtă

Evitați i crăpătură Momentan. Crunch-urile și ridicările ajută la întărirea mușchilor, dar este puțin probabil să le vezi sub grăsimea viscerală.

cum să pierdeți greutatea și să ardă grăsimile

Ca să spun adevărul, atunci când doriți să consolidați mușchii abdominali, zona burticii poate părea mai mare decât este de fapt; treaba ta acum este să-ți întărești mușchii spatelui pentru a îmbunătăți postura și a-ți aduce burta înapoi. Exerciții alternative pentru aparatul abdominal: Scândură: intră în poziția push-up, dar sprijină-te pe coate și antebrațe.

Contractă-ți mușchii abdominali, menținând spatele, gâtul și fesele în linie dreaptă; mențineți poziția timp de 30 de secunde sau cât mai mult posibil.

Cum să pierdeți greutatea în abdomenul unui bărbat acasă

Odihnește-te și repetă de ori. Genuflexiune: stai vertical cu picioarele la aproximativ 20 cm distanță; extindeți brațele înainte și faceți 4 sesiuni de de genuflexiuni.

Intinderi laterale: stai în picioare cu picioarele la lățime de șold. Așezați mâna dreaptă pe șoldul drept și ridicați brațul stâng în sus, cu palma îndreptată spre dreapta; păstrați picioarele nemișcate și drepte, îndoiți-vă spre dreapta extinzând brațul stâng pentru a întinde partea corespunzătoare.

slimming center kuala lumpur

Repetați de ori pe fiecare parte. Publicitate Partea 2 din 4: Accelerarea metabolismului Ia-o ușurel. Cercetările afirmă că secreția de cortizol hormonul produs de organism atunci când sunteți stresat este asociată cu o creștere a grăsimii abdominale. Iată ce puteți face pentru a combate tensiunea emoțională de zi cu zi: Majoritatea oamenilor au nevoie de cel puțin 7 ore de somn în fiecare noapte.

Opriți utilizarea dispozitivelor electronice, cum ar fi computerele și tabletele, cu o jumătate de oră înainte de culcare pentru a vă asigura o calitate mai bună a somnului.

Chiar și stresul obișnuit și lipsa somnului pot perturba sistemul nervos, care este strâns asociat cu un metabolism corespunzător. Uneori o burtă mare la femeile care naște este asociată cu diastază divergența mușchilor rectus abdominis.

Ia-ți puțin timp să te relaxezi. Chiar dacă așezați afinele vă ajută să pierdeți grăsimea de burtă doar 15 minute pentru prânz, găsiți un timp pentru a închide ochii, a respira adânc și a uita toate grijile. Îndepărtați tot ce cauzează stres din mediul în care dormi, pe cât posibil. Separați spațiul de dormit de spațiul de lucru.

  • Cum să vă micșorați burta: 50 de sfaturi susținute de știință - Pierdere În Greutate
  • Articole științifice privind pierderea în greutate
  • Meridian slimming
  • Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire – Концепт Кадр

Asigurați-vă că vă lăsați grijile în urmă imediat ce intrați în camera dvs. Scopul de a face Încercați să mergeți pe jos pentru a ajunge la locuri care se află la o distanță rezonabilă; dacă este posibil, mergeți la serviciu, la școală sau la magazinul alimentar.

supersete pierderea de grăsime

Obțineți un pedometru și încercați să vă măriți pașii în fiecare zi. Luați scările în loc să luați liftul și mergeți în loc să folosiți mașina. Ridică-te și fă 30 de pași la fiecare jumătate de oră; dacă faceți o treabă sedentară, luați în considerare utilizarea unui birou pentru munca în picioare sau unul cu bandă de alergat.

pierdere avansată în greutate morristown tn

Renunțați la cerealele rafinate și mâncați cereale integrale. Un studiu științific a arătat că persoanele care au consumat doar cereale integrale precum și cinci porții de fructe și legume, trei de lactate și două de carne slabă, cum ar fi peștele sau păsările de curte au pierdut mai multe grăsimi din burtă decât un alt grup care a urmat aceeași dietă, dar a mâncat boabe rafinate.

Cerealele integrale au un conținut ridicat de fibre care te fac să te simți sătul mult timp și te ajută să mănânci mai puțin, ajutându-te astfel să slăbești.

Evitați boabele rafinate; de exemplu, mâncați pâine integrală în loc de pâine albă care a suferit o prelucrare excesivă și optați pentru orez brun în loc de orez lustruit.

Cum să scapi de grăsimea de pe burtă

Bea multa apa. Unele studii sugerează că consumul regulat de apă pe tot parcursul zilei vă ajută să vă accelerați metabolismul, indiferent de dieta pe care o urmați.

Asigurați-vă că beți ml de apă de opt ori pe zi pentru un total de aproximativ doi litri; Purtați întotdeauna o sticlă de apă cu voi, astfel încât să puteți mănânci cu arzătoare de grăsime oricând vă este sete; Știți când nu sunteți suficient de hidratat.

Salată de legume, piept de pui fiert Vindă de legume cu bucăți de carne de vită Dieta eficientă pentru pierderea în greutate la domiciliu Dacă vă străduiți să scăpați de abdomen și laturi, atunci ar trebui să încercați mai multe diete dure. Ele ajută la ameliorarea până la 5 kg pe săptămână. Dar le poate fi respectată numai cu condiția că nu există diferite boli.

Puteți fi sigur că beți în mod adecvat atunci când urina gri bufnita laborator de slăbire galben deschis sau aproape transparentă; dacă este mai întunecat decât un post-it, trebuie să bei mai mult.

Reduceți semnificativ consumul de alcool, băuturi zaharoase cum ar fi ceai îndulcit, băuturi deshidratate cu aromă de fructe, pumn de fructe, Cola, 7-Up și Pepsi și băuturi răcoritoare. Iei micul dejun. Configurarea unui mic dejun sănătos: Alegeți o proteină: ouă, fasole, unt de arahide, fructe uscate, carne slabă. Alegeți o sursă de fibre: ovăz, fructe proaspete, legume cu frunze verzi.

Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire

Limitați zaharurile rafinate. Evitați cerealele îndulcite, clătitele, produsele de patiserie, fulgi de ovăz instant. Sfat: ovăzul și alți carbohidrați bogați în fibre mențin zahărul din sânge la un nivel sănătos, facilitând procesul de slăbire.

  1. Puteți să pierdeți în greutate prin a merge organic
  2. Cele mai bune alimente pentru a pierde burta Mâncarea unei diete sănătoase ajută la îndepărtarea burtei și a flancurilor și este recomandat să includeți alimente care promovează pierderea în greutate în dietă pentru cele mai bune rezultate.
  3. Pierdeți greutatea fără diete și îndepărtați pântecele și părțile urâte! - Profilaxie
  4. Spencer pierderea în greutate chiropractică
  5. Antrenamente 30 de moduri Surefire de a pierde grăsimea abdominală pentru totdeauna De obicei, atunci când cineva aspiră să aibă un pachet de șase mai bun - sau un pachet de șase, punct - el sau ea o face cu un sentiment de urgență.

Publicitate Partea 3 din 4: Slăbiți cu nutriția Reduceți aportul de calorii.