Cnn pierdere în greutate ritmul circadian


Înțelegerea ritmului tău circadian te poate ajuta să slăbești Când vine vorba de slăbit, avem tendința să ne concentrăm asupra caloriilor. Cu toate acestea, cât timp mâncăm poate influența și pierderea în greutate, relatează Science Times.

Respectați ritmul circadian Ciclul circadian reglează ritmul somn-veghe al corpului, precum și digestia, metabolismul și apetitul. Așadar, înțelegerea acestuia vă poate ajuta să slăbiți. O echipă de cercetători de la Université d'Aberdeen a analizat câteva studii efectuate pe persoane al căror ritm circadian a fost modificat intenționat.

pierdere în greutate eliminarea chistului ovarian eco slim kapi cena

Creșterea în greutate a fost favorizată datorită creșterii apetitului pe timp de noapte și scăderii energiei. Oamenii de știință au descoperit, de asemenea, că menținerea unor modele regulate de somn ajută corpul să funcționeze corect.

cum se pregătește fenugreek pentru pierderea în greutate 29 kg pierdere în greutate

Cu toate acestea, acești specialiști recomandă efectuarea mai multor studii la om pentru a confirma existența sau nu a unei legături între alterarea ritmului circadian și creșterea în greutate. Pierderea în greutate și orele de masă.

Momentul zilei ar influența, de asemenea, echilibrul energetic și greutatea, arată alte studii.

Actualizat acum Sănătatea mintală va fi una dintre cele mai mari probleme cu care ne vom confrunta în Luni, 4 ianuarieActualitate Coronavirus Cititul si somnul ajuta la pastrarea facultatilor mintale Foto: MorgueFile. Întrucât riscurile fizice sunt mai bine gestionate cu vaccinuri, totuși, va rămâne impactul de neșters al pandemiei asupra psihicului colectiv, potrivit CNN.

Masa poate favoriza creșterea în greutate. Mâncarea regulată seara vă poate perturba ritmul circadian și, astfel, scade reglarea poftei de mâncare. Mâncând mult scade, de asemenea, nivelul de energie, ceea ce face ca oamenii să fie mai puțin predispuși să facă mișcare a doua zi din cauza oboselii.

cum să pierzi șorțul de grăsime buric 4 kg pierde in greutate in 5 zile

În plus, limitarea ferestrei de alimentare din timpul zilei la, să zicem, opt ore 10 AM - 6 PM pare să favorizeze pierderea în cnn pierdere în greutate ritmul circadian. De asemenea, s-a demonstrat că oamenii care trec peste micul dejun tind să guste mai des noaptea. În comparație cu cei care nu iau micul dejun, cei care au tendința de a pierde mai mult în greutate.

Insuficiență suprarenală acută sindromul Nelson. Hiperplazia suprarenală congenitală sindromul adrenogenital. Hipercorticismul apare adesea după naștere, ca urmare a secreției de ACTH afectată, precum și din cauza unei leziuni traumatice sau infecțioase ale creierului. Simptomele bolii Itsenko-Cushing: o creștere bruscă în greutate; obezitate pe umeri, abdomen, față, spate; amiotrofia; uscăciune și subțierea pielii; creșterea excesivă a părului; apariția striurilor - vergeturi crimson pe șolduri, piept, abdomen; hipertensiune arterială - creșterea tensiunii arteriale.

Deși cunoștințele științifice nu sunt încă suficiente pentru a certifica o legătură cauzală între scăderea în greutate și alimentația în timpul zilei, mai degrabă decât noaptea, rezultatele actuale par să indice această direcție. Sursă: Slate. Dacă există vreo problemă în ceea ce privește conținutul, drepturile de autor, vă rugăm să lăsați un raport sub articol.

Nu contează ce oră din zi ai mâncat, atâta timp cât ai mâncat cantitatea potrivită de calorii pentru obiectivele tale.

Vom încerca să procesăm cât mai repede posibil pentru a proteja drepturile autorului. Mulțumesc foarte mult!

grăsime arde căldura informații despre pierderea de grăsime