Știința pierderii de grăsimi


Știința pierderii de grăsime: de ce o calorie nu este întotdeauna o calorie Numărarea caloriilor poate funcționa, dar se bazează adesea pe pseudo-știință. Am examinat înainte cum oamenii pot pierde peste 20 kg.

Ar trebui să aveți un deficit zilnic de 4. Ar trebui să consumi Termodinamica nu este atât de simplă și vă puteți accelera rezultatele de optimizare a corpului înțelegând știința reală L-am invitat pe doctorul Michael Eades, unul dintre medicii mei bariatrici preferați tratamentul obezității din SUA și primul care a introdus rezistența la insulină în știința pierderii de grăsimi, pentru a explica faptele față de dezinformare.

10 mituri despre pierderea în greutate și ceea ce spune știința cu adevărat

Este autorul uneia dintre puținele știința pierderii de grăsimi de scădere în greutate pe care le recomand, Protein Power. Ia-o, dr.

l- theanine pierde în greutate super hd fat burner review

Eades: Am scris ceva căldură pentru scrisul meu că pierderea în greutate sau creșterea în greutate implică mai mult decât o simplă contabilitate a caloriilor. Întreaga medicină obișnuită și nutriția consideră că caloriile sunt singurul lucru care contează și că o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați nu este altceva decât un mod inteligent de a determina oamenii să reducă caloriile. Scăderea în greutate a dietei cu conținut știința pierderii de grăsimi de carbohidrați, așa cum se spune, apare doar deoarece subiecții care urmează diete cu conținut știința pierderii de grăsimi de carbohidrați își reduc aportul caloric.

O calorie este o calorie este o calorie pe care o spun ei. Dar este? Aș putea argumenta dextroamphetamina pentru pierderea în greutate această idee nu este neapărat adevărată din cauza unui număr de studii recente care au arătat că subiecții care urmează diete cu conținut scăzut de carbohidrați pierd de fapt mai mult în greutate decât omologii lor din dietele cu conținut scăzut de grăsimi și conținut ridicat de carbohidrați, în ciuda faptului că -carberii au consumat mult mai multe calorii.

Dar, în loc să parcurgem aceste studii moderne, să ne întoarcem și să ne uităm la câteva studii celebre anterioare pentru a vedea ce putem învăța.

Era evident că cel de-al doilea război mondial avea să se încheie în curând și că o mare parte din Europa murea de foame. Deși vorbele despre înfometarea în masă din lagărele de concentrare abia începeau să se filtreze în lume, se știa bine că europenii, în special Europa de Est, nu primeau suficientă hrană.

Keys a vrut să facă un studiu al foametei pentru a vedea ce s-a întâmplat cu adevărat în timpul procesului, astfel încât la sfârșitul războiului învingătorii să aibă o idee mai bună despre cum să facă față maselor înfometate pe care erau siguri că le vor întâlni.

6 moduri simple de a pierde grăsimea din burtă, bazată pe știință

Key a recrutat 36 de tineri voluntari de sex masculin din cadrul obiectorilor de conștiință. Aceștia erau bărbați sănătoși, cu greutate normală, dintre care majoritatea lucrau pentru Serviciul Public Civil CPSo entitate creată pentru a oferi locuri de muncă de importanță națională pentru obiectorii de conștiință.

Subiecții au venit la Universitatea din Minnesota, unde au fost găzduiți în zona cavernoasă de sub stadionul de fotbal pentru cursul studiului. Practic, au fost ținute sub cheie pentru studiu, astfel încât Keys și colegii săi să poată asigura conformitatea.

La începutul experimentului, bărbații au fost hrăniți somptuos în primele 12 săptămâni. Un bucătar cu normă întreagă, doi asistenți și un dietetician au monitorizat aportul de știința pierderii de grăsimi până la cea mai mică fracțiune. O zi tipică de mâncare ar include un prânz tipic La cină Deși cele trei mese pe zi pe care le primeau bărbații adunau aproximativ 3. În prima zi a porțiunii de înfometare a studiului, 12 februarierațiile au fost tăiate substanțial.

Grupul s-a schimbat peste noapte de la cele trei mese relativ generoase din perioada de control la doar două mese spartane pe zi, un mic dejun la AM și cină la PM. Mesele au fost concepute pentru a aproxima mâncarea disponibilă în zonele europene de foamete, cu un accent puternic pe cartofi, varză și pâine integrală.

Carnea a fost furnizată în cantități atât de mici încât majoritatea bărbaților ar jura în anii următori că nu a fost inclusă deloc.

Știința pierderii de grăsime: de ce o calorie nu este întotdeauna o calorie

Una dintre cele trei cine a inclus următoarele: de grame de supă de fasole și mazăre făcută cu 5 grame știința pierderii de grăsimi mazăre uscată, 16 grame de fasole uscată și 15 grame de șuncă proaspătă grame macaroane și brânză preparate cu grame macaroane umede, 12 grame untură, grame lapte degresat, 2 grame făină și 35 grame brânză americană 40 grame rutabagas grame cartofi aburi grame salata de salata verde 80 grame salata verde, 10 grame otet, 10 grame zahar Cele de grame de macaroane relativ voluminoase au făcut din acea masă un favorit anticipat printre voluntari.

Macaroanele umede servite au fost aproximativ cantitatea necesară pentru a umple o cană de cafea plină cu aproximativ trei sferturi. În cursul celei de-a douăzeci și patru de săptămâni de foame a studiului, subiecții nu numai că și-au pierdut un procent considerabil din greutatea corporală, dar au suferit și o serie de probleme.

Pe măsură ce timpul a trecut, bărbații s-au gândit neîncetat la mâncare, au devenit letargici, au fost reci tot timpul, au devenit depresivi, au dezvoltat tulburări de sângerare, gleznele au devenit edematoase, iar unii au dezvoltat tulburări psihologice mai grave.

Mai jos este o fotografie a unuia dintre tinerii din acest studiu cartea prezintă mai multe fotografii - aceasta este tipică tuturor subiectelor.

Prima fotografie a fost făcută cu câțiva ani înainte de începerea studiului, a doua este cu aproximativ o lună timid de la sfârșitul experimentului. Acest tânăr a suferit o asemenea tulburare psihologică din cauza înfometării, încât și-a tăiat câteva degete din mâna stângă o lună sau cam așa după ce a fost făcută poza de jos. Aportul mediu de energie al subiecților din experiment: calorii pe zi.

Să vedem acum un alt experiment efectuat aproximativ 25 de ani mai târziu. Faceți clic aici pentru a obține pdf-ul complet al acestui studiu De aproximativ 15 ani, Dr. Yudkin și echipa sa conduceau o clinică de slăbire din spitalul universitar folosind o abordare dietetică cu conținut scăzut de carbohidrați.

În ciuda faptului că pacienții au funcționat bine în cadrul programului, el și personalul său au primit aceleași critici pe care toți cei care îi tratăm pe pacienții obezi restricționează carbohidrații.

Potrivit Olandei, majoritatea cercetărilor arată că arderea grăsimilor este consecventă indiferent dacă mâncați înainte sau după un antrenament. Cu toate acestea, conform BodyBuilding. Dar, după cum a spus Jim Stoppani, dr.

În plus, datorită poziției sale academice și a listei lungi de publicații științifice, colegii lui Yudkin îi dăduseră căldură din cauza faptului că dieta sa nu oferea suficient din toate vitaminele și mineralele necesare sănătății.

În consecință, el a decis să facă un studiu pentru a vedea dacă există vreo substanță în depistarea lor.

Cele mai bune moduri de a pierde în greutate definitiv, susținute de știință

El a recrutat 11 subiecți în vârstă de de ani pentru studiul său. El și personalul său au evaluat dietele regulate ale acestor 11 subiecți pe o perioadă de două săptămâni.

  1. 30 de moduri de a pierde în greutate și de a-l ține departe - Pierdere În Greutate
  2. Pagina principala Știința pierderii în greutate Cu toții am putea folosi un câștig, așa cum merge anul acesta.
  3. Pierde în greutate râs
  4. Știința pierderii în greutate; Lupta gratuită MMA

Voluntarii au fost apoi instruiți cu privire la elementele de bază ale dietei cu conținut scăzut de carbohidrați, așa cum se făcea în clinica spitalului și au urmat timp de două săptămâni acest regim.

Scopul studiului a fost de a determina aportul alimentar al substanțelor nutritive esențiale în dieta cu conținut scăzut de carbohidrați pentru a vedea dacă există inadecvări.

Rețete pierdere in greutate 10 sfaturi de pierdere în greutate de top.

Iată instrucțiunile cu conținut scăzut de carbohidrați: Instrucțiunile referitoare la dieta cu conținut scăzut de carbohidrați au fost identice cu cele date pacienților care frecventează o clinică de supraponderalitate a spitalului sub supravegherea noastră. În esență, subiecților li s-a cerut să ia între 10 și 20 oz lapte zilnic aproximativ ml știința pierderii de grăsimi câtă carne, pește, ouă, brânză, unt, margarină, smântână și legume cu frunze doreau.

pierderea în greutate mai subțire a păcii balet frumos pentru pierderea în greutate

Deoarece porțiunea cu conținut scăzut de carbohidrați a studiului progresează, Yudkin și personalul său au evaluat nu numai aportul acestor subiecți, ci și starea lor mentală. În conformitate cu experiența noastră cu această dietă din ultimii 15 ani, niciunul dintre subiecții noștri nu s-a plâns de foame sau de alte efecte negative; pe de altă parte, mai multe declarații voluntare în sensul că au crescut sentimentul de bunăstare și au scăzut lassitude.

Aportul mediu de calorii și proteine, grăsimi și carbohidrați pentru cei 11 subiecți Consumul de macronutrienți a fost de 83 grame de proteine, grame de grăsimi și 67 de grame de carbohidrați.

cko pierderea în greutate pe suplimentele de pierdere a grăsimilor

Aportul de energie a fost de de calorii pe zi, aproape exact același cu studiul Keys descris mai sus. Și, amintiți-vă, acestor oameni li s-a dat toată mâncarea pe care doreau să o mănânce. Nu au fost obligați să-și scadă caloriile la pe zi - au făcut-o spontan, deoarece au mâncat până s-au săturat. Iată datele sub formă de tabel.

pierde 1 kg grăsime pe zi instrumente pentru a arde grăsime

După cum puteți vedea, diferența mare constă în aportul de carbohidrați și aportul de grăsimi. Acestea sunt aproape invers invers în cele două studii. Ambele studii au furnizat între și kcal pe zi, dar cu diferențe uriașe în rezultat.

Politica De Confidențialitate Cele mai bune moduri de a pierde în greutate definitiv, susținute de știință Menținerea pierderii în greutate poate fi mai dificilă decât pierderea ei, dar nu este imposibil. Aceste soluții susținute de știință vor ajuta la menținerea acesteia. Pierdere În Greutate Dacă există un lucru mai dificil decât pierderea în greutate, este menținerea acestuia.

În studiul de semi-înfometare al lui Key cu conținut ridicat de carbohidrați, cu conținut scăzut de grăsimisubiecții au murit înfometați și obsedați constant de alimente. Ambele grupuri de subiecți consumau același număr de calorii, dar un grup a murit de foame, în timp ce celălalt a mers bine.

Știința pierderii în greutate

Un grup a trebuit să fie blocat pentru a se asigura că nu mănâncă mai mult decât de calorii alocate; celălalt grup și-a scăzut voluntar aportul la de calorii și s-a simțit grozav.

Care a fost diferența? Subiecții din ambele grupuri au consumat același număr de calorii. Poate, doar poate nu numărul de calorii face diferența, ci compoziția caloriilor.

10 sfaturi de pierdere în greutate de top. 10 Top Sfaturi De Pierdere În Greutate Rapid

Știu că nu compar cu adevărat merele cu merele cu studiile Keys și Yudkin. Însă studiul Yudkin confirmă cei 15 ani de experiență ai lui Yudkin înainte de a-și scrie lucrarea, iar aceștia confirmă cei 20 de ani și mai mulți de experiență în îngrijirea pacienților cu diete cu știința pierderii de grăsimi scăzut de carbohidrați.

Am avut mulți, mulți pacienți care au stat la diete cu conținut scăzut de carbohidrați mult, mult mai mult decât bărbații din experimentul Keys au rămas în dietele lor de aproximativ același număr de calorii.

Majoritatea lucrărilor din literatura medicală privind dietele cu conținut scăzut de carbohidrați arată o scădere spontană a aportului caloric, ceea ce a documentat Yudkin atunci când oamenii trec la diete cu conținut scăzut de carbohidrați.

seturi excesive de urinare frecventă și pierdere în greutate burn fat charge labrada review

Este logic că dacă cineva ar fi replicat experimentul lui Keys folosind același număr de calorii, dar cu mult mai multe grăsimi și mult mai puțini carbohidrați, rezultatul ar fi fost mult diferit. Cu toate acestea, caloriile ar fi fost aceleași.

Așadar, o voi spune din nou. Nu este pur și simplu o chestiune de calorii și oricine spune că este așa ar trebui să se gândească mai mult la problemă. Introduceți Tim: Acesta este doar unul dintre mai multe subiecte pe care aș dori să le explorez în știința reală a reproiectării corpului - tot ceea ce doriți să aflați în special?