Pierde greutatea creșterii grăsimilor corporale. Te deranjează greutatea ta în creștere?


Îl poți face Un tip de corp în formă de pere se caracterizează prin șolduri voluptuoase, coapse și fese. Este tipul de corp de invidiat pe care îl vezi la celebrități precum Beyonce, Kim Kardashian și Mariah Carey și este ceva de care să te mândrești.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Asigurați-vă că pentru a vă intra în cardio! Pentru forma de pere, grăsimea se colectează în primul rând în zonele voluptuoase menționate mai sus, făcându-le un pic mai voluptuoase decât îți dorești.

S-ar putea să simți că, indiferent de ceea ce faci, pur și simplu nu poți părea că amețea se va înflori. Dar nu pierde credința. Este posibil să dureze puțin mai mult pentru a pierde grăsime din aceste zone din cauza tipului tău de corp, sau poate fi necesar să îți modifici exercițiile și programul de dietă actual.

pierde greutatea creșterii grăsimilor corporale pierdere de grăsime de 25 de lire sterline

Despre tipurile de corp și pierderea în greutate Genetica determină în mare măsură locul în care ce cauzează pierderea în greutate la vârsta înaintată predispus la creșterea grăsimilor. Nu poți face nimic despre asta. Odată ce grăsimea se colectează în zonele cu probleme, poate fi foarte încăpățânată. În mod obișnuit, zonele dvs. Din această cauză, chiar dacă mănânci corect și faci exerciții fizice, ar putea dura ceva timp până când vei vedea că grăsimea se topește.

Probabil că veți observa pierderi de grăsime de pe față, partea superioară a corpului și regiunea abdominală înainte de a observa pierderi de grăsime în partea inferioară a corpului.

Un alt lucru de care trebuie să țineți cont este că nu vă puteți schimba forma corpului. Chiar dacă pierdeți în greutate din corpul inferior, veți avea totuși voluptatea caracteristică a unui corp în formă de pere. Însă șoldurile, coapsele și fesele sunt bine tăiate, tonifiate și sănătoase.

pierde greutatea creșterii grăsimilor corporale pierderea grăsimilor corporale pe săptămână

Cardio, Cardio și More Cardio O parte majoră a pierderii în greutate, indiferent de locul în care ai tendința de a păstra grăsimea, este să-ți faci corpul într-un deficit de calorii. Aceasta înseamnă că arzi mai multe calorii în fiecare zi decât mănânci. Pentru a pierde grăsimea încăpățânată a corpului inferior, trebuie să mâncați mai puțin și să ardeți mai multe calorii!

Dacă nu faceți în prezent un fel de exerciții cardiovasculare, începerea unei rutine obișnuite, inclusiv antrenamentele cardio în majoritatea zilelor săptămânii, vă va ajuta să creați deficitul necesar pierderii de grăsime. Înotul, ciclismul, joggingul, luând o clasă de aerobic, chiar dansul sunt toate forme de cardio eficiente. Ideea este să-ți crești ritmul cardiac și să-l menții pentru o perioadă de timp - 30 de minute până la 60 de minute este un obiectiv bun.

În plus, fiecare organism are nevoie de timp pentru a procesa și adapta la schimbări. Pentru a reduce sau a crește greutatea a bate burtafiecare are propria greutate corporală.

Dacă faci cardio și nu vezi pierderea de grăsime din corpul tău inferior pe care ai vrea să o vezi, s-ar putea să nu faci suficient de mult cardio pentru a compensa o dietă prea bogată în calorii. În acest caz, ar trebui să vă reglați mai întâi dieta, apoi să adăugați mai mult cardio sau intensitatea cardio.

Indiferent dacă începi doar să faci un program cardio sau să faci cardio și să nu vezi rezultate, creșterea intensității antrenamentelor tale poate face o diferență mare.

De ce Va Eate Intotdeauna Frig-Cauze si Remedii Naturale

Cu cât lucrezi mai greu, cu atât vei arde mai multe calorii și grăsimi. De exemplu, alergarea arde mult mai multe calorii decât mersul pe jos. Sprintul arde chiar mai multe calorii decât alergatul. Unul dintre cele mai eficiente tipuri de cardio pentru înmulțirea grăsimii încăpățânate este antrenamentul cu intervale mari de intensitate. HIIT, după cum este cunoscut, slimming daisy tea alternarea perioadelor de activitate viguroasă cu perioade de recuperare.

De exemplu, sprint pe o bicicletă sau o banda de alergare cât mai rapid timp de 30 de secunde până la 2 minute, apoi recuperarea într-un pierde greutatea creșterii grăsimilor corporale ușor pentru aceeași perioadă de timp. Un antrenament durează de la 20 la 30 de minute, alternând în mod repetat între efortul intens și ușor.

Cercetările arată că acest tip de activitate este mai bun la mobilizarea depozitelor de grăsimi pentru oxidare decât cardio în stare constantă. S-ar putea să fie doar biletul pentru a vă topi grăsimea inferioară a corpului.

DE CE PIERD ÎN GREUTATE, DAR NU GRĂSIME CORPORALĂ? - ALTE SPORTURI - 2021

Includeți câteva dintre aceste sesiuni de HIIT în antrenamentele dvs. În celelalte zile, faceți cardio mai mult timp la o intensitate moderată. Construiți mușchi, ardeți grăsimea Cardio este important, dar nu este totul.

pierde greutatea creșterii grăsimilor corporale pierde in greutate apnee vindeca

Cealaltă parte a ecuației de exercițiu pentru a scăpa de grăsimea mai încăpățânată a corpului este încercarea de rezistență. Ridicarea greutăților sau efectuarea de exerciții de greutate corporală, precum ghemuțele și push-up-urile crește masa musculară slabă. Nu numai că masa musculară slabă ocupă mai puțin spațiu decât masa de grăsime, ceea ce te face mai slab, dar îți revigorează metabolismul.

Pierde timpul de grăsime corporală

Cu cât ai mai mult mușchi cu atât mai multe calorii și grăsimi corpul tău arde toată ziua. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să deveniți un culturist competitiv sau să semnați cu Incredibilul Hulk. Înseamnă doar adăugarea într-o formă de antrenament de forță pentru întregul corp de două ori pe săptămână.

Iată cheia: trebuie să vă antrenați întregul corp, nu doar corpul inferior. De ce?

  1. De ce pierd muschi și nu grăsime corporală? - Sănătate -
  2. Pierderea în greutate în nou- născuții care alăptează
  3. Mănâncă și trenează inteligent Pierderea în greutate poate fi confuză și frustrantă, motiv pentru care multe persoane ajung să renunțe.
  4. Pierde timpul de grăsime corporală. 3 lucruri bine de știut despre grăsimea corporală
  5. Exemple de mese sănătoase pentru a pierde în greutate
  6. O abordare sănătoasă a pierderii grăsimii corporale, nu a mușchilor În timpul pierderii în greutate, corpul tău obține o parte din energie prin descompunerea grăsimii și a țesutului muscular.
  7. Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă.

Pentru că nu există așa cum este reducerea spotului. Pentru a pierde în greutate dintr-o parte a corpului, trebuie să pierzi grăsimea totală a corpului. Construirea mușchiului din partea superioară a corpului, precum și a corpului inferior va oferi corpului tău dublul puterii de ardere a grăsimilor. Două-trei zile pe săptămână, faceți o rutină de antrenament pentru forța totală a corpului care vă vizează brațele, umerii, pieptul, spatele, absul, fundul și picioarele.

Făcând exerciții compuse care pierde greutatea creșterii grăsimilor corporale două sau mai multe grupe musculare simultan, te ajută să te înscrii într-un antrenament minunat într-un timp scurt. Câteva exemple includ: genuflexiuni.