Lipsa de somn împiedică pierderea în greutate, Bariere de pierdere în greutate - Surorile clark pierderea în greutate


lipsa de somn împiedică pierderea în greutate

Politica De Confidențialitate De ce utilizarea dispozitivelor la culcare împiedică pierderea în greutate Vrei să slăbești în timp ce dormi? David Zinczenko, creatorul Streamerium, împărtășește singurul lucru pe care îl face întotdeauna înainte de a merge la culcare - și pe care ar trebui să-l faci și tu. Videoclipuri Dacă doriți să slăbiți, este posibil ca un obicei aparent inofensiv înainte de culcare să vă împiedice să obțineți acel corp slab de care doriți.

  1. Pierdere în greutate shopping spree
  2. Pierderea în greutate impactul asupra articulațiilor

Numeroase studii au stabilit o legătură între lipsa somnului și creșterea în greutate și, după cum se dovedește, există, de asemenea, un corp mare de cercetări care sugerează utilizarea dispozitivelor electronice, cum ar fi computerele, tabletele și telefoanele mobile, înainte de a lovi fânul, lipsa de somn împiedică pierderea în greutate negativ durata și calitatea somnului.

Pentru a spune acest lucru succint: utilizarea electronice înainte de culcare duce la un somn pierderea în greutate bethesda puțin odihnitor și mai scurt, deoarece vă aruncă ritmul circadian din lovitură.

Din păcate, pentru talie, somnul inadecvat poate determina creșterea în greutate și poate contribui chiar la riscul de a dezvolta cancer, diabet și boli de inimă. Deși este înspăimântător să crezi că ceva la fel de inocent precum verificarea Instagram sau vizionarea videoclipurilor de pe YouTube înainte de a intra în ziua respectivă poate avea un impact atât de negativ asupra sănătății tale generale, există pași pe care îi poți lua pentru a te asigura că nu vei fi doborât de un trimis al electronicii.

Legătura dintre somn si slăbire

Derulați în jos pentru sfaturi care vă pot ajuta să stabiliți obiceiuri mai bune pe timp de noapte și analizați practicile de evitat cu 31 de lucruri pe care le-ați făcut astăzi pentru a vă încetini metabolismul!

De fapt, un studiu în Obezitate pediatrică jurnalul a constatat că studenții cu acces la un dispozitiv electronic au fost de aproape o dată și jumătate mai susceptibili de a fi supraponderali în comparație cu cei fără niciunul.

lipsa de somn împiedică pierderea în greutate

De asemenea, puteți evita să câștigați kilograme suplimentare prin punerea acestora 40 de sfaturi care duc la o pierdere în greutate la încercare. Pentru a evita efectele negative ale luminii albastre, cercetătorii vă sugerează să opriți toate componentele electronice cu două sau trei ore înainte de a vă duce la culcare.

lipsa de somn împiedică pierderea în greutate

Aceste programe acoperă ecranul în tonuri mai calde și reduc la minimum tonurile de albastru rece, care ar putea interfera cu producția de melatonină a corpului. Cu alte cuvinte, dacă sunteți pe piață pentru mai mult somn, opriți jocul mare înainte să devină prea târziu.

Într-un studiu de persoane care a fost publicat în jurnal Sănătatea somnuluicercetătorii au descoperit că persoanele care au fost expuse la cantități mai mari de lumină în timpul orelor de dimineață, între orele 8 și 12, au adormit mai repede noaptea și au avut mai puține tulburări de somn în timpul nopții, comparativ cu cele expuse la lumină slabă dimineața.

De aceea, cei cunoscuți vă sugerează să vă expuneți la multă lumină puternică în timpul zilei, ceea ce vă va spori capacitatea de a dormi noaptea, precum și starea de spirit și vigilența dvs. Pentru sfaturi despre ce puteți face dimineața devreme pentru a vă menține sănătos și în formă, aruncați o privire la această listă de 37 Cele mai bune alimente pentru micul dejun pentru slăbit!

lipsa de somn împiedică pierderea în greutate