Habits de dormit pentru a pierde în greutate


Folosiți lumina albastră de noapte Doriți să pierdeți corpul nedorit? Apoi, trebuie să vă schimbați obiceiurile de culcare. Pentru că 1.

20 de obiceiuri înainte de culcare pentru pierderea în greutate cu succes

Lipsa unui somn adecvat poate duce la rezistență la insulină, crește stresul și nivelul hormonilor foamei și metabolismul lent - ducând la creșterea în greutate 1. Iar cea mai bună soluție pentru a vă proteja de problemele de sănătate legate de obezitate este să vă schimbați obiceiurile de culcare. În acest articol, am creat strategic un ritual de culcare care te va ajuta să dormi mai bine pentru a pierde kilogramele în plus.

Iată ce trebuie să faci 1. Shutterstock Așadar, v-ați terminat munca de zi și ați plecat cu suficientă energie pentru a lua cina și a dormi. Dar ajungi să stai până târziu. Unul dintre motivele pentru aceasta este că, deși creierul tău este suprasolicitat, corpul tău nu este. Și bineînțeles distragerea atenției. Pentru a vă ajuta să vă sincronizați creierul și corpul, faceți ceva exerciții - dansați, înotați, alergați, mergeți rapid, trenul de forță etc.

Exercițiile fizice nu numai că vor mobiliza grăsimea, ci și vor îmbunătăți funcția creierului și timpul de reacție, vă vor ajuta să adormiți rapid, vă întăriți mușchii, reduceți stresul și veți aduce o strălucire sănătoasă pe față.

Sa urmezi pierderea în greutate. Ce tratamente de remodelare corporală elimină grăsimea?

Când sunteți stresat, nivelurile de cortizol sunt mult prea mari, ducând la stres oxidativ și inflamație. Dar vestea minunată este că puteți mânca alimente care pot reduce nivelul de cortizol. Luați piept de pui, curcan, tofu și nuci fără piele la cină, împreună cu alte alimente sănătoase, pentru a vă menține distanța de foame și pentru a crește nivelul de serotonină.

Cu cât te simți mai puțin anxios și îngrijorat, cu atât vei dormi mai bine. Mai mult, sunt încărcate și cu cazeină, care s-a dovedit, de asemenea, că promovează un somn de calitate. Așadar, adăugați brânză la cină, astfel încât să aveți alimente sănătoase confortabile, să vă ajutați corpul și creierul să se odihnească, să reduceți nivelul de stres și să vă treziți proaspăt dimineața.

Toți suntem dependenți de telefoanele noastre mobile și este la fel de periculos ca orice alt etichetă privată ceai de slăbire. Ceea ce puteți face este să vă terminați munca la birou pentru a evita să stați treaz până noaptea târziu. Faceți o rutină în care vă acordați timp de 30 de minute pentru a verifica YouTube, Netflix, FB, Instagram sau pentru a juca jocuri pe X box.

Și apoi închideți gadgeturile electronice și faceți lucruri care vă vor ajuta să eliberați stresul. Fa-ti patul Ai observat vreodată cum te-ar putea invita un pat bine făcut, curat și confortabil? Un pat bine făcut relaxează creierul și induce un somn mai bun. Folosiți lenjerie de pat curată și husă de pernă. Folosiți o saltea care nu vă dă dureri de spate, iar pernele nu trebuie să fie prea moi sau prea dure.

habits de dormit pentru a pierde în greutate corpul subțire emana lupo

De asemenea, puteți folosi o pernă de corp pentru a vă odihni piciorul. Asigurați-vă patul punând marginile cearșafului sub saltea. Acum, pliați un pașaport și păstrați-l pe pat pentru a-l folosi dacă este necesar.

habits de dormit pentru a pierde în greutate pierdere în greutate jerky

De asemenea, alegeți lenjerie de pat și buzunare de pernă din bumbac de culoare deschisă. Picior înmuiat Ați încercat vreodată un picior înainte de culcare? Folosiți doar apă călduță și adăugați puțină sare și 3 picături de ulei esențial de lavandă și înmuiați-vă picioarele timp de 10 minute.

Vă puteți mișca picioarele în sus și în jos pentru a vă contracta și elibera gambele.

habits de dormit pentru a pierde în greutate pierderea în greutate xenică

De asemenea, puteți utiliza role de plastic pentru a elibera stresul de pe talpa piciorului. Faceți acest lucru în mod regulat pentru a induce somnul sau puteți urma pașii următori. Faceți un duș Shutterstock Da, dacă înmuierea picioarelor nu vă este atât de utilă, puteți habits de dormit pentru a pierde în greutate să faceți un duș înainte de culcare. Puteți folosi sare Epsom și uleiuri esențiale și vă puteți relaxa în cadă sau puteți face un duș rapid cu apă călduță.

Schimbați aceste 20 de obiceiuri nocturne pentru a pierde în greutate

Folosiți o spălare corporală cu miros subtil și masați-vă corpul ca curățenie. Folosiți o cremă hidratantă după duș, astfel încât corpul dvs. Acest lucru vă va ajuta corpul să se răcească și este un agent eficient de eliberare a stresului.

Masajul picioarelor După ce ați făcut duș sau v-ați înmuiat picioarele, trebuie să vă faceți un masaj la picioare.

Moduri simple 2 pierd in greutate, 2. Îmi plac pastele și orezul

Dab hidratant peste tot piciorul și apoi utilizați presiune medie și mișcări circulare pentru a aplica crema hidratantă. Folosiți articulațiile pentru a vă masa tălpile picioarelor. Țineți habits de dormit pentru a pierde în greutate de la picioare între degete și mișcați piciorul în sus și în jos pentru a simți întinderea. Faceți acest lucru timp de 5 minute. Purtați o șosetă subțire pentru a împiedica acumularea murdăriei piciorului. Purtați haine confortabile Shutterstock După ce vă masați picioarele, alegeți haine confortabile pentru culcare, din bumbac pur sau satin.

Acest lucru vă va ajuta să respirați corect și vă va permite să vă deplasați liber pe pat în timp ce dormiți. Nu purtați niciodată haine strânse sau haine care pot provoca mâncărime. Permiteți ventilația în dormitor Dormitorul dvs. Temperatura nu trebuie să fie prea rece sau caldă. Păstrați ușa și ferestrele deschise pentru o vreme înainte de culcare.

Folosiți aromoterapia Dacă camera dvs.

Puteți adăuga câteva picături de ulei esențial pe pernă sau într-un castron cu apă și păstrați-l pe noptieră. Aromaterapia nu numai că vă va ajuta să adormiți, dar vă va ține la distanță și durerile de foame.

Practica Yoga la culcare Shutterstock Vă simțiți rău după o zi de muncă, antrenament cardio și forță?

În schimb, faceți acest lucru: începeți un jurnal de somn În schimb, faceți acest lucru: opriți telefonul Păstrarea telefonului mobil și a televizorului pornit vă va ține la curent mai târziu și vă va face să mâncați fără minte în timp ce vă uitați la ecran. Un studiu realizat de Centrul de Cercetări în Iluminare de la Institutul Politehnic Rensselaer a constatat că lumina emisă de dispozitivele tehnologice suprimă de fapt producția de melatonină din creier.

Încercați yoga la culcare. Practicarea yoga înainte de culcare nu numai că va scăpa de durerile musculare, ci și vă va ajuta să puteți debloca stresul cauzat de negativitate, îngrijorare și haosul zilei se aglomera în interiorul capului. Și acest lucru este important pentru dvs. Mențineți un jurnal În loc să tastați laptopul sau să vizionați videoclipuri rigmarole online, mergeți la vechea școală - mențineți un jurnal.

Scrie despre ziua ta sau despre ce simți că pierzi în greutate. De asemenea, puteți să vă înregistrați progresul, să pregătiți un plan de afaceri sau pur și simplu să doodleți!

Lasă-ți ochii odihniți, astfel încât să obții o închidere mai bună. Bea lapte cald O fac tot timpul și funcționează! Beți o cană de lapte cald cu un vârf de turmeric înainte de culcare.

Ce sa faceti inainte de culcare pentru a pierde in greutate: 4 obiceiuri bune

Vei dormi ca un bebeluș și te vei trezi proaspăt ca o floare! Laptele este bogat în L-triptofan, dar nu există dovezi științifice că L-triptofanul din lapte poate ajuta la reducerea stresului și la creșterea nivelului de serotonină. Cazeina poate fi responsabilă pentru proprietatea care provoacă somnul. Dacă aveți intoleranță la lactoză, încercați să beți lapte cald de migdale.

În 50 de ani, corpul uman a acumulat deja zguri, toxine care interferează cu digestia și asimilarea nutrienților. Un pericol mai mare de creștere în greutate este și faptul că probabilitatea apariției diabetului zaharat. Cât de mult fluxul de sânge în timpul menstruației: metodele de numărare și ceea ce contează la fel de amplă lunar. Laboretica 14 moduri de a pierde în greutate fără dietă sau exerciții fizice Sângerarea menstruală, intensitatea și cantitatea de sânge pe care femeia o pierde în timpul menstruației este un semn important prin care se poate evalua starea de sănătate a femeilor.

Închideți bucătăria Acum că ați luat paharul cu lapte cald, este timpul să închideți magazinul. Curățați masa de bucătărie și opriți luminile din zona bucătăriei.