Cum să pierdeți mai multă greutate în timp ce alăptați


Adresați-vă medicului dumneavoastră care suplimente vă recomandă. Este sigur să restricționați caloriile în timpul alăptării? Chiar dacă încercați să slăbiți, asigurați-vă că consumați cel puțin 1. Vă puteți completa dieta cu exerciții fizice după ce ați fost aprobat de medicul dumneavoastră.

corpul subțire în jos

Pentru majoritatea femeilor, acest lucru este de obicei în jur de șase săptămâni după naștere, deși poate fi mai lung dacă ați avut o livrare prin cezariană sau complicații în timpul sau după naștere.

Asta înseamnă că tăierea caloriilor nu poate fi întotdeauna o opțiune sigură. Cu toate acestea, există mai multe lucruri pe care le puteți face pentru a susține în siguranță pierderea în greutate în timpul alăptării.

Mergeți cu carbohidrați mai mici Limitarea cantității de carbohidrați pe care o consumați vă poate ajuta să pierdeți mai repede în greutate.

Cati kilograme in greutate poti sa te lasi intr-o saptamana? Alăptarea și pierderea în greutate by Donna Murray, RN, BSN; Revizuit de Meredith Shur, MD Share on Facebook Share on Twitter Cât de mult veți pierde, obținându-vă corpul înapoi înainte de sarcină și sfaturi utile Dacă sunteți ca majoritatea mamelor noi, este posibil să vă îngrijorați să pierdeți greutatea după sarcină și la nașterea bebelușului. Și poate că ați auzit că alăptarea poate ajuta la scăderea în greutate. Dar, este adevărat? Ei bine, da și nu.

Dar asigurați-vă că suplimentați cu o mulțime de proteine, fructe și legume. Încercați să mâncați încă minimum 1.

Suplimente pentru pierderea în greutate în timpul alăptării

Exercițiu în siguranță Odată ce medicul dumneavoastră v-a permis să faceți mișcare, întoarceți-vă treptat la antrenament. Concentrați-vă pe antrenamentele postpartum, cum ar fi yoga și pe plimbări cu bebelușul. Puteți începe prin a vă antrena între 20 și 30 de minute pe zi.

Lucrați până la de minute de exerciții moderate pe săptămână. Încercați să vă alăptați copilul înainte de a vă antrena pentru a evita înghițirea. Rămâi hidratat Când alăptați, este important să rămâneți hidratat.

Se recomandă să mâncați la fiecare trei ore. Acest lucru vă va diminua foamea și vă va face mai ușor să controlați cantitatea pe care o consumați. Mananca o gustare, cum ar fi nuci, intre mese este o modalitate foarte buna de a te controla.

Încercați să beți 12 căni 96 uncii fluide de apă în fiecare zi. Consumul de apă și lichide limpezi vă vor ajuta și corpul să elimine orice greutate a apei.

modalități de a ajuta la arderea grăsimilor

Și evitați băuturile cu zahăr dacă încercați să slăbiți, deoarece acestea sunt încărcate cu calorii goale. Nu săriți peste mese Nu treceți peste mese în timp ce alăptați, chiar dacă încercați să slăbiți.

Suplimente pentru pierderea în greutate în timpul alăptării - Sănătate -

Omiterea meselor poate încetini metabolismul și poate duce la scăderea energiei, ceea ce poate face mai dificil să fii activ și să ai grijă de bebeluș. În plus, consumul de prea puține calorii pe zi poate duce la scăderea în greutate a platoului sau oprirea.

Dacă nu aveți mult timp să mâncați, încercați să mâncați gustări mai mici pe tot parcursul zilei. Un obiectiv bun este să luați o gustare sănătoasă, cum ar fi o bucată de fructe, după ce vă hrăniți bebelușul pentru a umple caloriile pierdute. Mănâncă mai des Pe lângă faptul că nu omiteți mesele, consumul frecvent vă poate ajuta să vă susțineți obiectivele de slăbire.

  1. Cum să pierzi grăsimea corporală și moob
  2. Cea mai bună frecvență de rutină pentru pierderea de grăsimi
  3. Unde să mergi pentru ajutor După ce veți avea copilul, veți pierde puțin în greutate imediat.
  4. CUM SĂ SLĂBEȘTI îN TIMPUL ALĂPTĂRII: SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -
  5. Se potrivesc deja dar doriți să pierdeți în greutate
  6. Alăptarea și pierderea în greutate, Alăptarea ajută la pierderea în greutate
  7. Informații și sfaturi pentru pierderea în greutate în timpul alăptării
  8. Pierderea în greutate știința definiției

Mese mai frecvente vă pot ajuta să aveți mai multă energie pe tot parcursul zilei. Scopul este de trei mese și două gustări pe zi. Deși, dacă ți-e foame în mod constant în timpul alăptării, este posibil să fie nevoie să adaugi mai multe gustări mici și sănătoase pe tot parcursul zilei.

Odihnește-te când poți Poate fi dificil să găsești timp să te odihnești când ai un copil nou.

Alăptarea și pierderea în greutate

Dar încearcă să dormi cât de mult poți. Vă poate ajuta corpul să se refacă mai repede și este posibil să slăbiți mai repede.

pierdere în greutate de 7 luni înainte și după

Somnul este, de asemenea, important odată ce reveniți la exerciții. Acest lucru se datorează faptului că mușchii trebuie să se odihnească și să se refacă după antrenamente. Dacă bebelușul dvs.

pierde în greutate daily mail

Când să cauți ajutor Consultați-vă medicul dacă sunteți îngrijorat de pierderea în greutate postpartum. Vă pot cum să pierdeți mai multă greutate în timp ce alăptați dieta și stilul de viață și vă pot oferi sugestii sănătoase pentru a pierde în greutate.

grăsimi ars zahars

De exemplu, dacă întâmpinați probleme cu pierderea în greutate, poate fi sigur să reduceți numărul de calorii pe care le consumați la șase luni după naștere, atunci când bebelușul începe să se solidifice. Dacă nu sunteți nemulțumit de imaginea corpului, medicul dumneavoastră vă poate recomanda un consilier, un terapeut sau un specialist în slăbire care lucrează cu mame postpartum.

Cum să scapi de greutate în timpul alăptării

Spuneți medicului dumneavoastră dacă sunteți îngrijorat că pierdeți în greutate prea repede în timpul alăptării mai mult de 1 până la două kilograme pe săptămână.

Este posibil să fie necesar să vă suplimentați dieta cu mese sau gustări suplimentare pe tot parcursul zilei. Acest lucru vă poate ajuta, de asemenea, să vă mențineți aprovizionarea cu lapte. La pachet Amintiți-vă că a fost nevoie de nouă luni pentru a obține greutate în timpul sarcinii, așa că fiți amabili cu corpul în timp ce începeți călătoria de slăbire. Unele femei consideră că este nevoie de șase până la nouă luni pentru a reveni la greutatea lor înainte de sarcină.

Pentru alții, poate dura unul sau doi ani. Încercați să nu vă comparați cu ceilalți. Întoarceți-vă în exerciții fizice treptat și concentrați-vă asupra unei diete sănătoase, fără a restricționa prea multe calorii în timpul alăptării.

pushup- urile vă fac să pierdeți în greutate