Pierde grăsime de burtă suspendată inferioară. Îndepărtăm grăsimea din abdomen în două săptămâni fără a pleca de acasă


Pagina principala Exerciții pentru a pierde burta A avea burtă este atât inestetic, cât și periculos pentru sănătatea ta.

GRĂSIMEA DE PE BURTĂ – CUM SCAPI DE EA

Știați că grăsimile viscerale favorizează dezvoltarea bolilor grave mai mult decât orice alte grăsimi din organism? Dacă scopul tău este să găsești un stomac plat, să îți poți băga cămașa în pantaloni și mai ales să găsești linia, acest articol este pentru tine.

Analize Greutatea în exces, ca orice sarcină suplimentară, face viața mai puțin vie și ia forța, atât emoțională, cât și fizică. Depozitele de grăsime localizate nu numai că reduc stima de sine, ci și strică sănătatea. Dacă sunteți unul dintre cei care nu vă puneți problema, dar rezolvați-o, atunci articolul nostru de astăzi va fi util.

Vom face bilanțul instrumentele pentru a pierde burta, precum și cele mai bune exerciții pentru a-ți face dispariția. Bazele dietei pentru a pierde grăsimea din burtă Este util să subliniem că nu veți putea pierde niciodată grăsime la stomac dacă nu ați luat măsurile dietetice necesare.

Pentru a ști: Mănâncă sănătos și cu varietate Pregătiți-vă propriile mese și stați departe de mesele pregătite și de fast-food. Reduceți aportul de zaharuri rafinate.

Consumați mese mai mici, mai frecvente, mai degrabă decât 2 sau 3 mese mari. Creșteți aportul de fibre.

Cum să scapi de grăsimea inferioară a abdomenului și să o menții

Exerciții pentru a pierde burta În ceea ce privește antrenamentul, există multe exerciții specifice pentru cureaua abdominală, precum și alte mișcări care recrutează mușchii stabilizatori adânci. Criza Crunch-ul este cea mai de bază și cea mai cunoscută mișcare pentru a pierdere în greutate wazifa în urdu abs bune. Poate fi realizat pe sol, pe o bancă, cu scripete sau cu greutatea corporală.

Este vorba de ridicarea ușoară a bustului partea inferioară a spatelui trebuie să rămână în contact cu solul sau bancămâinile așezate după gât. La fulia înaltă, criza se face cel mai bine cu o frânghie.

Dar cum să eliminați excesul de grăsime din abdomen cu ajutorul hula hoop? Răsuciți coșul zilnic timp de 3 minute cu o amplitudine mică. Nu mâncați înainte de a utiliza simulatorul de acasă și după 2 ore.

Îngenuncheat pe pământ, așezați coarda deasupra capului. Brațele sunt ușor îndoite și fixe.

Folosind abdomenul, coborâți pieptul, astfel încât să puteți vedea în spatele dvs. Ridicați bustul folosind partea inferioară a spatelui. Studiul bazinului Ca și criza, ridicarea pelviană sau ridicarea picioarelor are mai multe variante.

Pierde grăsime de burtă suspendată inferioară puteți face întinsă pe o bancă sau pe podea, sau suspendat de o bară pentru bărbieri. Scopul este de a ridica picioarele la puterea abdominalelor.

Ceea ce nu este doar inestetic. Şi ele duc la boală — Îi întâlnim pretutindeni: la bazinul de înot, la saună sau la plajă. Bărbaţi şi femei a căror siluetă, privită în profil, seamănă cu litera D. La adulţii de vârstă medie, această constituţie pare să fi devenit tipică: picioarele, braţele şi fesele nu sunt din cale afară de voluminoase, în schimb, burta se revarsă în voie, sau dacă nu, există măcar o burtică. Iar dacă bărbaţii se simt încă în largul lor şi atrăgători cu acea protu­beranţă în zona mediană a cor­pului cine n-are burta revărsată peste curea nu-i bărbat!

Astfel, pelvisul este mobilizat, dar picioarele trebuie să fie cât mai neutre posibil pentru a nu pune stres nedrept pe flexorii șoldului și pe mușchiul psoas. Degetele de la picioare la bar, faimos printre CrossFiters, este o variantă a sondajului bazinului.

Degetele ar trebui să atingă în mod ideal bara de tragere la sfârșitul mișcării. Consiliul Scândura este un exercițiu de bază. Recrutează mușchii adânci: mușchiul transvers și mușchii lombari. Este important să lucrați bine la învelișul dvs.

Cum să elimini grăsimea din burtă și părți

Cu cât acest mușchi este mai tonifiat, cu atât este mai ușor să-ți bagi stomacul și să-ți menții stomacul plat. Există diferite variante ale plăcii laterale, asimetrice, mobile etc. Pentru a efectua bine placa și pentru a obține beneficii maxime: Țineți capul aliniat nu-l ridicați și priviți la sol.

Nu ridica gluteii.

  • Cum să elimini grăsimea din burtă și părți - Analize - June
  • Pierderea de grăsime cheerios
  • Jwoww pierdere în greutate

De asemenea, trebuie aliniate. Nu vă lăsați șoldurile. Deadlift Nu v-ați așteptat să vedeți acest exercițiu listat în cele mai bune mișcări pentru pierderea grăsimii din burtă, dar este.

pierde grăsime de burtă suspendată inferioară pu- erh burning de grăsime

În timpul unui deadlift, sunt utilizați toți mușchii stabilizatori, inclusiv abdominali, oblici și partea inferioară a spatelui. Pentru a recruta abdominale în timpul acestei mișcări, asigurați-vă că vă bagați stomacul pe tot parcursul exercițiului. Ghemuitul La fel ca deadlift-ul, ghemuitul este o mișcare pierde grăsime de burtă suspendată inferioară pentru tonifierea abdomenului.

În timpul coborârii și ascensiunii, trunchiul trebuie să susțină sarcina, care este apoi transferată la picioare.

3 sfaturi pentru arderea grăsimii în abdomenul inferior

Faceți o ghemuit ușor, preferabil fără centură, și strânge-ți bine abdomenele pe tot parcursul mișcării. Rezultate garantate!

pierde grăsime de burtă suspendată inferioară b420 pierderea în greutate

Medicine Ball Slam Acest exercițiu se efectuează cu o minge ponderată. Stai cu genunchii ușor îndoiți, intră în poziția de plecare: mingea la lungimea brațului deasupra capului tău. Aruncă mingea cu toată puterea pe pământ ținându-ți brațele fixe ușor îndoite și folosind forța abdominalelor pentru a adăuga putere la dig.

Exerciții pentru a pierde burta

Ridică mingea și repetă. Cântărit Întins pe podea sau pe o bancă cu picioarele plate. Apucați o încărcătură barbell, gantere sau sac de nisip că vei păstra deasupra ta, brațele întinse. Ridicați sarcina cu forța abs, fără a-ți îndoi vreodată brațele.

Cum să pierdeți baltă de stomac inferior

Reveniți la poziția de pornire și repetați. Așezați-vă umerii deasupra barei încărcate cu discuri pentru a putea rulabrațele întinse. Rulați totul înainte, sprijinindu-se pe genunchi sau pe vârfuri pentru persoane instruite.

pierde grăsime de burtă suspendată inferioară mișcarea intestinală vă ajută să pierdeți în greutate

Adu bara înapoi la tine și repetă. Răsuciri rusești Pot fi realizate goale sau cu un balon balastat.

Pierde grasimea corporala incapatanata, Grasime picioare

Este vorba despre atingerea podelei de ambele părți ale șoldurilor cu ambele mâini, prin rotirea trunchiului. Hollow Holds Contracția izometrică este foarte eficientă în pierderea burții și stimularea mușchiului transvers.

Este vorba despre menținerea poziției pe glute: Începeți prin a vă întinde pe podea cu brațele drepte în spate și picioarele drepte.

  1. 3 sfaturi pentru arderea grăsimii în abdomenul inferior - Gât
  2. Slimming makin station
  3. Pierdere în greutate craigieburn

În același timp, și cu un control bun al mișcării, ridicați brațele, capul, umerii și picioarele de pe sol. Țineți poziția timp de 10 secunde și repetă.