Pierde în greutate amsterdam


Gresie hexagonala : AMSTERDAM HEXAGON BEIGE 19X19

Cu toate acestea, există câteva tehnici și exerciții de respirație care vă pot ajuta să pierdeți kilogramele în plus. Acestea fac parte din Chi Kungmai bine cunoscut sub numele de Qi Gong. Este un sistem simplu și foarte ușor de pus în practică care se referă la tradiția orientală, în special la cea chineză. Aceste tehnici vă permit să pierde în greutate amsterdam continuu pierderea în greutate și să creșteți simultan forța fizică și mentală.

pierde în greutate amsterdam

Acest lucru este posibil datorită fluxului de energie pe care exercițiile și practicile de respirație îl pot mișca și faptului că pot modifica pozitiv metabolismul corpului.

Exerciții și tehnici de respirație La baza acestor exerciții și tehnici de respirație, parte a tradiției Qi Gong, se află teoria reglementării interne a celor două forme fundamentale de existență pe care chinezii le numesc Yin și Yang. Putem regla Yin și Yang controlând conștient cele două faze ale respirației: inspirația Yin și expirația Yang. Cheia exercițiilor este lentoarea în ambele faze și atenția acordată unor detalii.

pierde în greutate amsterdam

Această metodă vă permite să controlați anxietatea, cu o reducere a foametei mai ales dacă este nervos și a aportului caloric. Faptul de a putea îmbunătăți fluxul de energie în corp servește și la reglarea metabolismului, astfel încât greutatea să nu crească din nou. Aceste tehnici trebuie efectuate zilnic timp de aproximativ 40 de minute distribuite pe parcursul zilei.

Exerciții și tehnici de respirație

Dar să vedem în mod specific cum să exersăm exercițiile și respirația: Exercitiul 1 Începeți prin a vă întinde corpul, în picioare, picioarele drepte, coloana vertebrală aliniată. Ridică-ți brațele ca și când ai atinge tavanul, extinzând mai întâi un braț și apoi celălalt. Pe măsură ce faceți această mișcare, închideți ochii și inspirați, umflând abdomenul inferior ca și cum ar fi un balon.

pierde în greutate amsterdam

Odată ce ai luat suficient aer, expiră în timp ce întinzi brațul opus și relaxează brațul care a fost anterior întins. Repetați de 20 de ori, foarte încet, conștientizând aerul pe care îl inspirați și expirați ușor cu abdomenul. Mâinile tale pe laturi cu palmele pe podea.

Înapoi aliniat. Extindeți primul piciorul drept în timp ce inspirați, mențineți piciorul drept câteva secunde fără a atinge solul și fără a da drumul aerului. Apoi readuceți piciorul drept în poziția inițială expirând cu forță, strângând abdomenul și trăgând tot aerul.

The Benefits of a Lower Protein Intake scăderea în greutate a belizei

Repetați același exercițiu cu celălalt picior de cel puțin zece ori. Exercițiul 3 Așezați-vă pe podea cu brațele în lateral și picioarele drepte. Umflați-vă burta inhalând aerul și împingându-l spre zona inferioară a abdomenului. Acum ridicați picioarele la aproximativ doi sau trei centimetri de podea, ținând aerul și strângând abdomenul inferior.

Mențineți această poziție timp de 5 secunde.

Account Options

Expirați încet în timp ce coborâți picioarele. Repetați acest exercițiu de 15 ori. Odihnește-te câteva secunde și repetă. Exercițiul 4 Culcați-vă la pământ, inspirați împingând aerul pe burtă.

Dieta indiana - Slabesti 8 kg in 7 zile

Strângeți întregul corp: picioare, brațe, spate, fese etc. Țineți cinci secunde, apoi relaxați-vă întregul corp în timp ce expirați.

Mai întâi se face de 3 ori cu respirație lentă apoi se accelerează puțin și se practică de 15 ori.

pierde în greutate amsterdam

Exercițiu care poate fi făcut la locul de muncă Așezați-vă, închideți ochii și atașați-vă ferm spatele la spătarul scaunului. Ridicați brațele ca și când ați dori să atingeți tavanul în timp ce inspirați umflând abdomenul. Păstrați respirația conținută și burta umflată timp de 5 secunde, apoi expirați ușor coborând brațele și strângând abdomenul mai mult decât puteți înăuntru.

Alimente care ajuta la arderea grasimilor stai sus, pierde în greutate

Respirație pentru a elimina senzația de foame În poziție culcată sau în picioare, inspirați prin nas și țineți aerul timp de 3 secunde înainte de pierderea în greutate design expira încet prin gură. Contracți încet abdomenul în timp ce inspirați și relaxați-vă în timp ce expirați, frecvența respiratorie ar trebui să fie de 20 de respirații complete de 4 ori pe zi sau ori de câte ori vă este foame.

Reguli generale Dacă exersați aceste exerciții și respirație, nu uitați să: Ține ochii închiși Rămâneți într-un loc liniștit și liniștit se poate cânta și muzică relaxantă Faceți respirația regulată și profundă Contraindicații În general, tehnicile Qi Gong nu au contraindicații majore, dar dacă respirația creează orice fel de disconfort sau îndoială, este mai bine să vă opriți.

pierde în greutate amsterdam

De asemenea, puteți afla mai multe despre acest subiect cu cartea Qi gong pentru slăbit de Nadine Crégut publicată de Macro Edizioni Pentru alte exerciții pe care le puteți face acasă pentru a slăbi, citiți și: 10 exerciții de făcut cu o sticlă de apă pentru a reveni în formă VIDEO Antrenament: tot ce trebuie să pierde în greutate amsterdam pentru a reveni în formă de acasă VIDEO Despre beneficiile respirației citiți și: Respirație profundă: 10 beneficii pentru sănătate Cum să vă îmbunătățiți sănătatea prin respirație Despre beneficiile acestor discipline orientale: Qi gong: beneficiile și exercițiile uimitoare pentru începători Tai Chi: 10 beneficii dovedite științific și motive pentru practicarea acestuia Discipline orientale: toate beneficiile magnificului 7 Francesca Biagioli.